כל מה שרציתם לדעת על הפקת חתונות בטבע

עמוד הבית / בלוג / כל מה שרציתם לדעת על הפקת חתונות בטבע

הפקת חתונות בטבע היא חוויה שצפויה להסב לכם נחת של ממש. בעבר, מי שביקש לקיים טקס חתונה מיוחד החליף את גן האירועים בבילוי טבע לא רשמי עם ארוסתו. עם השנים, החל התחום לצבור פופולאריות וכיום ישנם חברות שמארגנות אירועים בטבע. חשוב לציין כי אלו לא חברות הפקות. הן מכינות קייטרינג בכלים ייעודיים המיועדים לשימור בשטח, ועורכות את סט ההגשה המפואר והמדוגם ביותר שתוכלו לבקש. יתר תרחישי האירוע נעשים על ידכם, אך מניסיון – ארגון אירוע כמו חתונה סובב כמעט כולו סביב הארוחה והארגון שלה. כאשר יש מי שעושה את זה בשבילכם, ארגון יתר נדבכי האירוע צפוי להתבצע ביעילות וללא קושי.

ארוחות גורמה מרגשות בכל נופי הטבע

בואו לחגוג אירוע בים, ביערות ועל גבעות צופות. חברת הפקת חתונות בטבע תספק לכם קייטרינג בהתאמה אישית על פי בחירה. ניתן להיפגש עם נציגי החברה ולבחור את המאכלים הייעודיים לאירוע שלכם. נציגיה יתייצבו עמם ביום האירוע ויספקו לכם את שביקשתם על הצד הטוב ביותר!

ארגון לוגיסטי מושלם של ארוחות האירוע

האורחים שלכם – אותם אתם עומדים לארח בטבע צפויים ליהנות מאוויר טוב, ולסעוד ארוחה שהם לא ישכחו עוד זמן רב ורק לטובה. הגשת הארוחה תתבצע באופן עצמאי בפתיחת האירוע, עם התקרבו לחלק העיקרי – תהיה יותר השגחה על המזון. ברגע חלוקת המנה העיקרית תתבצע הגשה לשולחנות סועדים על ידי צוותי מלצרי הקייטרינג.

חוויה קולינרית במיטבה

בעת תכנון וגיבוש ארוחות של חברת הפקת חתונות בטבע ניתן לבחור מנות מתוך תפריטים שונים, אסדו, בשרי, עוף, צמחוני וטבעוני, ועוד. ניתן להתבסס על תפריט ייחודי מבין אלו או לשלב מנות בין תפריטים וליצור סעודה מעורבת. מה שבטוח, האורחים שלכם עומדים ליהנות מכל רגע בסעודה הזו. המנות – מקוריות ומבוססות על מתכוני החברה ועל כן יעשירו את האורחים בטעמים ובניחוחות חדשים.

עבודה עם קהלים קטנים וגדולים

ניתן להזמין חברת הפקת חתונות בטבע לאירוע גדול רווי משתתפים או לאירוע בינוני קטן ממועט משתתפים. החברה תבוא מצוידת במזון שהזמנתם בהתאם לכמות האורחים הנדרשת ותדאג לכל המענות הלוגיסטיים שלכם ושלהם בזמן אמת.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות