הפקת אירועים במדבר

לאור שקיעת החמה, למרגלות הר המתנשא אל על ועל רקע הלמות תופים, נפרשת חופה לבנה המתנופפת לה עם רוח ערבית קלילה. עוד מעט תיערך כאן חופה כדת וכדין. זוג אוהב יבוא בברית הנישואין והוא יחגוג את האירוע במקום כה מיוחד וכל כך שונה מכל האתרים האחרים בהם נוהגים להתחתן ברחבי הארץ.

 

חתונה במדבר. חתונה במקום בראשיתי, עם נופי קדומים וסביבה מדברית, בה הילכו, חיו ואהבו אבותינו וגם נישאו כאן, בעצמם. על מקום זה שורים קסם ואווירה מיוחדים ואלה מעניקים את המשמעות העמוקה לאנשים המחפשים ליצור אירוע ייחודי ומיוחד ביום חתונתם. אין עוד מקום הדומה לתחושות העולות עם קיום חתונה במדבר. תחושה של התעלות רוחנית, טהרה, חיבור לנשגב ולנעלה, כמעט תחושת קדושה. צריך לחוות אירוע כזה, כדי להבין במה מדובר.

שלא תטעו לחשוב שאם מקיימים חתונה במדבר, פירוש הדבר הוא שיושבים רק על מחצלות ואוכלים בשר שנצלה על המדורה. אפשר לקיים חתונה אלגנטית מאוד, עם מטעמי שף מעולים, עם ריהוט נוח ביותר ומוסיקה מעולה שאינה מביישת את מיטב האולמות. הדבר תלוי בכם ובטעמכם. החתונה יכולה להיות יוקרתית מאוד או פשוטה ונעימה. הקייטרינג המובא למקום יכול בעל תפריט של מסעדת גורמה או מנות טעימות ומשביעות. בדרך כלל, חתונות במדבר מתקיימות במקומות הפועלים כאורחנים, כפרי אירוח ויישובים קטנים המארחים תיירים שמחפשים חוויה מדברית אותנטית. לא מקיימים חתונות באמצע שום מקום, ללא חשמל, מים ותשתיות חיוניות אחרות. חברות המתמחות בארגון חתונות ייחודיות כולל חתונה במדבר, מסוגלות לבצע הכל. את הנוף, האווירה והקסם המדברי, אין צורך להביא. הם פשוט נמצאים שם, במנות גדושות ואתם צריכים רק להתבונן ולחוש.

חברת הפקות רצינית תדאג לכל הפרטים הכרוכים בקיום חתונה במדבר

שולחנות, כסאות ומזנונים ברמה גבוהה, פינות ישיבה אלטרנטיביות המתמזגות עם האווירה המדברית, קייטרינג משופר ובר משקאות, אנשי שירות ומלצרים, קרוואן שירותים וכל סוגי האוכל שאתם מעלים על דעתכם, כל שירותי התשתית ועוד. הכל אפשרי, רק תבחרו. עם הגברה טובה ותאורה מקצועית, תוכלו גם לקיים ערב ריקודים או שירה בציבור, תלוי מה אתם אוהבים. לאלו שמחפשים את האווירה המדברית המיוחדת לאורך כל האירוע, מומלץ לבחור במעגלי מתופפים ובתאורת לפידים המעצימה את הנופך המדברי.

במקומות מסוימים, ניתן גם להלין את האורחים עד למחרת היום. אין דבר הדומה לקרני השמש הראשונות השולחות אצבעות ומלטפות את פני האורחים, בבוקר. את אירוע החתונה שחוויתם ערב קודם, לא תשכחו לעולם!

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות