הפקת אירועים עסקיים

אירועים עסקיים – האמנות בהפקתם

אירועים עסקיים הם מונחים המכילים עולם ומלואו.מדובר באירועי חברות או ארגונים, בכנסים מקצועיים של גופים שונים, קונגרסים מקומיים ובינלאומיים בנושאים שונים ועוד. אירועים מהסוג הזה יכולים להיות קטנים ואינטימיים או גדולים והמוניים. הפקת אירועים עסקיים היא תורה שלמה ונדרשת מיומנות מקצועית נלמדת על מנת להוציא את ההפקה לפועל.

אירוע נחשב למוצלח אם הוא עונה על מספר קריטריונים בצורה חיובית: ראשית, אם נוצרה האווירה החברתית הרצויה והנוחה לאותו אירוע. שנית, אם יש התאמה בין ציפיות המוזמנים מהאירוע לבין מה שקורה בפועל בזמן האירוע.

חברות הפקה המתמחות בהפקת אירועים עסקיים – לשירותכם

אל תנסו אפילו לארגן אירוע עסקי בעצמכם, אם אין לכם הכישורים המתאימים לכך. ערכו סקר יסודי ומקיף בין חברות ההפקה המובילות ובחרו את המתאימה לכם ביותר: זו שאתם משדרים על אותו גל, זאת הקשובה לדרישותיכם ולרעיונות שלכם. בחרו חברה ותיקה שיש לה ניסיון ומוניטין ושאתם מרגישים שהיא תוכל להוציא לפועל בצורה הכי טובה את האירוע העסקי שלכם. מצאו חברה שאתם יכולים לסמוך עליה עד הסוף ושאתם מרגישים שהיא לא תאכזב אתכם.

הפקת אירועים עסקיים היא עניין מורכב הדורש ניסיון וארגון חסרי פשרות. את הקונספט של האירוע אתם קובעים אבל חברת ההפקות צריכה לדעת לחבר את כל המרכיבים של הערב לכדי יצירה מושלמת אחת. חייבת להיות התאמה בין האווירה באירוע לבין התכנים, בין הצד הוויזואלי לבין האסתטיקה הנבנית, בין התאורה והאקוסטיקה שבמקום לבין רצף הפעילויות באותו אירוע. חייב להיות מתאם בין רצונות בעלי האירוע לבין סוג האורחים המוזמנים. חברת הפקות טובה תדע לאזן את כל המרכיבים כך שכולם יחוו את החוויה של הערב בצורה מהנה, נעימה ומרשימה.

העולם הווירטואלי אל מול המפגש האישי באירועים

אין ספק שהעולם הווירטואלי בכלל והרשתות החברתיות בפרט הולכים ומתחזקים ותופסים מקום נכבד בחיי בני האדם. המשמעות המיידית היא שאנשים פחות מתראים זה עם זה, משוחחים ביניהם פחות פנים אל פנים והאינטראקציה ביניהם הרבה יותר ווירטואלית.

הנוכחות של הרשתות החברתיות ברורה וחזקה אולם עדיין, אין תחליף למפגש הבלתי אמצעי. כנס עסקי הוא הזדמנות נהדרת לחשוף את חברתכם, למתג את עצמכם, לעצב את התדמית שלכם בעיני קהל היעד שלכם וליצור דימוי של הצלחה והובלה בתחום שבו אתם מצויים. אירועים עסקיים יוצרים מעמד מול המתחרים שלכם. הם משדרים תעוזה, יוזמה, תנופת עשייה, חדשנות ובעיקר חשיפה, פריצה לתודעה ומצליחנות.

אירועים עסקיים וגיבוש העובדים

מחקרים מוכיחים כי עובדים מגובשים, סביבת עבודה נעימה ובריאה ואווירה טובה בארגון או בחברה הם מהמניעים היותר משמעותיים להצלחת הארגון ולהפיכתו לארגון מוביל בתחומו. כנסים מוצלחים לעובדים ובני ובנות הזוג עשויים לתרום לאינטראקציה טובה בין העובדים לבין עצמם ובינם לבין הממונים עליהם. שבירת השגרה, יצירת אינטימיות ומצב רוח טוב – תורמים רבות ליעילות העובדים.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות