הפקת חתונה בטבע במרכז

עמוד הבית / הפקת אירועים וחתונות בטבע / הפקת חתונה בטבע במרכז

אם בעבר הרחוק, זוגות בודדים בלבד העזו להתחתן בחיק הטבע, כיום, הדבר הפך לטרנד של ממש. יתר על כן, חתונה בטבע נחשבת לאיכותית, מיוחדת ושונה מכל חתונה אחרת. חתונות בטבע הן כל כך מקובלות עד שניתן היום למצוא חברות הפקה רציניות המציעות סוגים שונים של חתונות בטבע במיקומים רבים ברחבי הארץ. חתונה בטבע במרכז היא עניין מבוקש מאוד וההיצע גדול ואתם תוכלו לבחור את מה שאתם אוהבים ולהתחתן כפי שאתם חולמים.

 

כאשר מדברים על חתונה בטבע במרכז, האפשרויות העומדות בפניכם תהיינה מקומות כמו: חתונה על חוף הים, חתונה ביער כלשהו, חתונה באתרים היסטוריים כמו מבצרים, אמפיתיאטרון או מקומות עם מורשת היסטורית, חתונה בשטחים חקלאיים פרטיים, או בקיבוצים ומושבים.

 

מקומות אחדים הם פחות נגישים, מבודדים אבל אקזוטיים. אחרים, קל מאוד להגיע אליהם, הם מרכזיים ונגישים מאוד. ישנם מקומות שמחייבים התארגנות לוגיסטית והצטיידות של כל הציוד -מהתשתית. בכל מקרה, החברות המארגנות חתונה בטבע במרכז דואגות לכל הפרטים, קטנים כגדולים: חשמל וגנרטורים, שירותים ניידים ברמה גבוהה, מים, ציוד תשתית לקייטרינג, ריהוט לאירוח האורחים ועמדות האוכל, במת ריקודים ותאורה מתאימה.

ז’אנר החתונות בטבע התרחב לאחרונה עוד יותר וכאשר אתם רוצים לקיים חתונה בטבע במרכז, יציעו לכם לבחור בין מטע פקאנים לבין מטע זיתים, פרדס קסום או כרם מניב ענבים. תצטרכו גם לבחור בין מושב לקיבוץ או בין כפר לבין חווה חקלאית. הבחירה תהיה שלכם על פי ההעדפות שלכם, החלומות שלכם וכמובן התקציב העומד לרשותכם. חתונה בטבע היא אינה בהכרח במקום מבודד. תמיד אפשר לחגוג בטבע אך עדיין להישאר בקרבת העיר הגדולה כי כך יוצרים אווירה מיוחדת אך לא מוותרים על הנוחיות והנגישות.

 

חתונה בטבע במרכז יכולה להתקיים במגוון מסגרות, במיקומים ובזמנים שונים. אפשר לקיים חתונות בערב או בצהרי יום שישי, כשעל פי רוב, עונת החתונות נפרשת מהאביב ועד הסתיו, בחודשים אפריל-מאי ועד ספטמבר- אוקטובר. שיא עונת החתונות הוא, כמובן, בחודשי הקיץ שהם יולי ואוגוסט. אלו גם החודשים היקרים יותר ולשקולים ביניכם, היכולים להרשות לעצמם להתחתן בעונות הפחות בוערות, מוצע לבדוק את המחירים של טרום העונה.

 

הפסטורליות הנעימה של הטבע, הרוגע, השלווה, אפשרויות העיצוב האישיות, השירותים הייחודיים והאיכותיים, המקומות הקסומים והאווירה הנעימה, כל אלה ניתנים לכם כאשר אתם בוחרים לקיים חתונה בטבע במרכז.

קרוב לוודאי שזו תהיה הבחירה שלכם ואפשר לומר בוודאות – לא תצטערו על כך!

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות