הפקת אירועים בצפון

כולות האדם בתחום העיצוב והיצירה מופלאות הן, ועל כך אין עוררין כלל וכלל. אך מעטים הם האנשים שיתווכחו עם הטענה לפיה המשאב היקר ביותר, היפה ביותר והמלהיב ביותר, הוא ידידינו הטבע. אז מדוע שלא לשלב זאת יחד עם היום החשוב בחייכם ולחגוג במשאב היפה ביותר שיש לישראל להציע? חתונה בטבע בצפון מבית היוצר של חברת הפקת האירועים – “Wedding Production Group”.

אלפי זוגות בישראל כבר הפסיקו לחשוב מתוך ראשם של אחרים. רבים כבר הבינו שלפחות לערב אחד, הם המלכים, והם צריכים לקבוע מה טוב. וכשחושבים טוב, חושבים חתונה בטבע בצפון – חבל הארץ המרהיב הזה, שכולו שטוף במרחבים מוריקים, שטחי נוי וטבע פראיים, ונופים קסומים שלא ניתן לתאר במילים, כי כל ניסיון תיאור היופי יגרע מן המציאות. חתונה באחת מפנינות הטבע הקסומות של איזור הצפון, בהפקה מרהיבה כמו שרק חברה איכותית כגון “Wedding Production Group” יכולה להציע, תשלים עבורכם את הבחירה הנפלאה של ארגון פשוט ויעיל, שבסיומו – חתונת השנה. חתונה בצפון

בהנחה שרוב אורחיכם לא נהנים ביום יום מהאוויר הצח של הגולן או הגליל, לבטח דאגתכם הראשונה היא איך מביאים ומחזירים מאות אנשים כל כך רחוק רק עבור חתונה בטבע בצפון? ובכן, המשימה הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם. השכרת שלושה – ארבעה אוטובוסים שיאספו את מאות האורחים שלכם מנקודות מרכזיות ברחבי הארץ, היא הוצאה קטנה מאוד של אלפי שקלים, שנותנת שקט נפשי לאורחים שלכם שיכולים לשתות, ליהנות ולהשתולל מבלי להביט על השעון בדאגה. וכשאת זה פתרתם, כל מה שנותר זה להותיר לנו – מנהלי ועובדי “Wedding Production Group”, לעשות את העבודה הקשה הכרוכה בהפקה, כשאתם, כמו מלכים אמיתיים, הם אלו שמחליטים. ואפרופו מלכים, את האוכל שלנו כבר טעמתם? שלל קולינארי מלכותי ישאיר אתכם פעורי פה ובתחושה כי יותר טוב מזה כבר לא יכול להיות. חתונה בטבע בצפון- כמה יפה להתחתן.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות