הפקת אירועים בוילה

חתונה בוילה – דרך מקורית וקסומה לערוך את החתונה שלכם

זוגות רבים העומדים להינשא מחפשים מקום לא שגרתי לקיים בו את חתונתם. אולם אירועים לא בא בחשבון מבחינתם, גן אירועים הפך לנדוש והם מחפשים משהו שיהיה שונה, מרגש יותר ומפתיע.

אחד הרעיונות היותר יצירתיים והיותר מעניינים הוא עריכת חתונה בוילה פרטית.

מי יכול להתחתן בוילה ובמה זה שונה מאולם או גן?

כל אחד יכול להתחתן בוילה בתנאי שהוא יכול להרשות זאת לעצמו. בדרך כלל, זאת הפקה יקרה יותר מאשר חתונה באולם כי בוילה לא קיימת תשתית קבועה לחתונות וצריך להביא מבחוץ את כל הציוד הנדרש כמו שולחנות, כסאות, בר, משטחים להגשת המזון, הגברה, תאורה ועוד.

כאשר מקיימים חתונה בסגנון כזה, האירוע מתרחש מחוץ לבית ולא נכנסים פנימה. הגן הצמוד, המדשאות, הבריכה והסביבה היפה הם המתחם בו נערכת החתונה. בנוסף, כשהולכים על הקונספט הזה, החתונות כאן הרבה יותר מצומצמות במספר האורחים. הן אינן המוניות עם מאות מוזמנים שאת חלקם הזוג אפילו אינו מכיר. חתונה בוילה היא הרבה יותר אינטימית, רק משפחה וחברים קרובים. על פי רוב מזמינים כ- 150 אורחים ובכל מקרה לא יותר מ-200 מוזמנים.

היתרונות שבעריכת חתונה בוילה

האווירה האינטימית היא היתרון הגדול והבולט. האפשרות לחגוג עם המשפחה והחברים הקרובים, לחלוק את השמחה וההתרגשות עם האנשים הקרובים והאהובים הוא יתרון משמעותי.

עם חברת הפקות טובה, אפשר להגיע לתוצרים הטובים ביותר ולרמה הגבוהה ביותר. תוכלו לבחור את המוסיקה שאתם אוהבים, את סוג המזון שאתם מעדיפים והכול על רקע התפאורה שהווילה מעניקה. בכל וילה שמשכירים למטרה זאת, תמצאו בריכת שחייה וזו תהפוך את האירוע שלכם לחוויה שלא תמצאו כמותה בשום אולם אירועים, מפואר ככל שיהיה. רוב המבוגרים עוזבים אחרי הארוחה. הצעירים נשארים ויכולים להמשיך לחגוג במסיבת בריכה עליזה במיוחד: רוקדים בתוך הבריכה, שמחים, צוחקים ומשתוללים, וכשנכנס יין ויוצא סוד – נופלות המחיצות ונולד ערב משוחרר, מלא קסם, מהנה ומוצלח במיוחד.

החסרונות בחתונה בוילה

צריך לדעת שאין מדובר בוילה בלב היער כי אם בתוך איזור מגורים, עם שכנים. על כן, רמת הרעש שאפשר לחולל – מוגבלת, כך גם השעות הנתונות להגבלה מסוימת. מוסיקת רקע כמובן תושמע אבל לא ניתן להביא זמרים או להקות לחתונה כזאת. צריך לזכור שקיימת הגבלה ברמת הרעש גם באולמות וגני אירועים. בכל מקרה, ההנחה היא שזוג המחפש אינטימיות בחתונה, לא ירצה להשמיע מוסיקה מחרישת אוזניים. אם כך, ייתכן שזה איננו חיסרון כפי שזה משתמע.

עונה מומלצת להתחתן בוילה

מאמצע אפריל ועד אמצע אוקטובר, אלו הזמנים בהם ניתן לערוך חתונה בוילה כי מדובר בחתונה המתקיימת בחוץ, על הדשא. כל יום הוא יום מתאים בתנאי שהאירוע יסתיים ב- 11 בלילה. ימי ו’ בשעות הצהריים הם המתאימים ביותר וגם המבוקשים ביותר.

חתונה בוילה היא אירוע קסום, מהנה ומרגש במיוחד.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות