הפקת אירועים בים

אלפי זוגות אוהבים בישראל חפצים בהגשמת חלום ילדותם – להתחתן בים – אך נמנעים מלעשות זאת בשל חשש מקשיי ההפקה הכרוכים בעניין. ובכן, חברים וחברות, צוות “Wedding Production Group” גאה להציג – מהפך.
תשכחו את כל מה שחשבתם וידעתם על הפקת חתונה בים, כי אצלנו ההפקה פשוטה, והחתונה? נפלאה.

 

חתונה בים היא, ללא ספק, הדובדבן שבקצפת בכל הקשור לעולם החתונות. חתונה שאף אורח לא ישכח שנים רבות. ישראל בורכה בעשרות קילומטרים של חופי ים קסומים – מבודדים, רומנטיים, עם נופים מרהיבים ושקיעות שלא ניתן לתאר במילים. חתונה בים

כל אלו יכולים להוות את התפאורה בחתונה שלכם. אל תוותרו על החלום. יחד עם זאת, חתונה בים דורשת התחשבות בפרמטרים רבים ולכן חברת הפקות של חתונה שכזאת חייבת להיות מקצועית ובעלת ניסיון ויכולת מוכחים.
“Wedding Production Group” מתגאים בצוות עובדים שחי ונושם את עולם החתונות בכלל, והחתונות בים בפרט. יחד נצא אל השטח, נבחן את מאפייניו ונתכנן עבורכם את החתונה המושלמת.

תכנון חתונה על הים

כאשר אתם מתכננים את החתונה בים, שימו דגש מיוחד על נושא מזג האוויר (רוחות, לחות), שמע ורמקולים (נדרשת עוצמה ואיכות גבוהים במיוחד, בשל “רעשי הרקע” שליד הים והאקוסטיקה החלשה), תאורה (צבעים נכונה, עוצמה גבוהה, מיקום וזוויות נכונות כדי למנוע מצבים של תאורת יתר לצד אזורים חשוכים), קייטרינג (אחסנה, קירור, חימום, הגשה) ועוד. חברת “Wedding Production Group” מתחייבים להקפיד על כל פרט ופרט, תוך שיתוף מתמיד שלכם בכל שלב, עד להשגת התוצאה המושלמת.
אלו מכם שנמנעו עד היום מקיום חתונה שכזאת בשל החשש ממחיר מופקע, הרשו לנו להפתיע גם אתכם.
הפקת חתונה בים באמצעות “Wedding Production Group” אינה יקרה כבעבר, וזאת בזכות הקשרים עם עשרות הגורמים הרלוונטיים בארגון חתונה בסביבה ייחודית שכזאת.

יש חלומות שאסור לוותר עליהם לעולם. חתונה בים – שלמות של אהבה.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות