הפקת חתונה בקיבוץ

בין אלפי הזוגות הנישאים בישראל מדי שנה, התפתחה לה קבוצה לא קטנה של אנשים שמאסו בשגרה ובדוחק, ובחיפוש אחר המושלם מצאו את הטרנד של חתונה בקיבוץ.
שם, מצפון ועד דרום, בין מרחבים ירוקים ועל שטחים עצומים, מתקיימות עשרות חתונות מדי חודש, שגורמות לאלפי אורחים לתהות מדוע הם לא בחרו באפשרות הנפלאה הזו.

 

חברת “Wedding Production Group” הינה חלק בלתי נפרד מארגון של כל חתונה שכזאת.
היתרונות של חתונה בקיבוץ רבים, אך בלי צל של ספק העומד בראשם הוא כל נושא השטח והמרחב.
כשבתל אביב רוקדים האחד על השני, כשבמרכזי הערים ניתן להקשיב לשיחות של האורחים מהשולחן הסמוך, כשבמחצית מהחתונות שביקרתם הרגשתם דוחק ומחנק בשלבי החופה / קבלת פנים, חתונה בקיבוץ מציעה מרחב אדיר בכל שלבי הערב. מדשאות ענק, רחבות ריקודים המעניקות מקום לכולם, ותחושה קבועה כאילו כל העולם כולו בכף ידכם…

כמובן שכשמדברים על חתונה בקיבוץ, אי אפשר להתעלם מהאווירה הייחודית הקיימת באירוע שכזה.
שילוב נדיר ומדויק של שקט ופסטורליות מחד, ותחושות של פורקן ושמחה ללא גבולות מאידך. מה שנפלא בכל העניין הוא שארץ ישראל הישנה והטובה בהחלט משתלבת עם טכנולוגיה, עיצוב וסטנדרט קולינארי גבוה במיוחד, בטח אם תבחרו בחברת הפקות אירועים שיודעת בדיוק איך ליצור אירוע מושלם. אנשי הצוות של “Wedding Production Group” ישמחו להוביל אתכם בדיוק לנתיב הזה.

אומנם מרבית החתונות בקיבוצים השונים נערכות בגני אירועים או אולמות מוסדרים, אך אחוז לא מבוטל מתקיים בחצרות בתים ובשטחי נוי שבבעלות ובשטח הקיבוץ.
בדיוק עבור האירועים המיוחדים הללו הוקמה מחלקת הפקת האירועים של חברת “Wedding Production Group”.
יחד נסייר במקום המיועד ונתאים עבורכם את כל הדרוש להפקת חתונה מושלמת. עם אמני ההפקות שלנו, מעטפת הקשרים הענפה עם גורמים חיצוניים, וטונות של רצון וניסיון, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שעל החתונה שלכם בקיבוץ ידברו בכל העיר… חתונה בקיבוץ- אהבה בניחוח של פעם.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות