חתונה בטבע

עמוד הבית / הפקת אירועים וחתונות בטבע

מתחתנים?

Weddind production group מתמחה בהפקת אירועים במקומות הכי יפים בארץ: בכרם, יער או חורשה קסומה,
בשדה מוריק, על חוף ים רגוע או בנוף מדברי, בכל מקום שתבחרו לערוך את האירוע שלכם,
נשמח להפיק לכם אירוע מושלם, בשילוב שפים שירכיבו עבורכם תפריט עשיר בשרי/ חלבי בהתאמה אישית,
כי החלום שלכם הוא האתגר שלנו!

אז איך מארגנים חתונה בטבע בצורה המושלמת ביותר?

חתונות בטבע הן אחת החוויות המרגשות ביותר שיהיו לכם. אם תחליטו ללכת במתווה זה, תזכו ליהנות מהפקת חתונה בטבע וחוויה של פעם בחיים, במסגרתה תוכלו להינשא בחוף הים, בקרחת היער, במדבר או בהרים. אנו נשמח להקשיב ולהפוך כל חלום שלכם למציאות על מנת שהערב החשוב בחייכם יהפוך לאירוע המושלם כפי שדמיינתם אותו.

בעזרת הניסיון המקצועי שלנו להפקת חתונה בטבע בשילוב היכרות אישית שלכם על מנת שנדע מהם רצונותיכם, בנוסף, אנו נעבוד לפי התקציב שברשותכם על מנת שנוכל ליצור עבורכם את החתונה בטבע עליה חלמתם במחיר שיתאים לכם. במהלך הפגישה נחליט על גודלו של האירוע ועל כמות המוזמנים: חתונה בטבע מזערית למשפחה ולקרובים בלבד, הפקת חתונה בטבע קטנה-בינונית לקהל מוזמנים קטן וחתונות בטבע גדולות המהוות אירועים המוניים. כמובן שאת כל אלה אנו נדאג לארגן בהצלחה רבה בכל חלקי הארץ. בשלב הבא אנו נעשה איתכם סיור לבדיקת לוקיישן בטבע עבור החתונה, אנו נבחן ונעבוד יחד איתכם את השטח החתונה על מנת להגשים את החלום שלכם וכיצד להפוך את האירוע החשוב ביותר בחייכם לבלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים שלכם, כבר מתחילת התהליך אתם ומהכירות ראשונה אתם תרגישו בנוח ותבינו שאתם נמצאים בידיים מקצועיות.אנו מבטיחים לכם שאנחנו והצוות שלנו נעשה כל שביכולתנו על מנת שהאירוע חתונה בטבע תצא בדיוק כפי שציפיתם שייצא. חשוב שתזכרו כי חתונה בטבע יוצקת משמעות חדשה לאירוע שלכם, שמתבטאת באושר ושמחה נדירים. בואו לשמוח ולרגש אחרים באירוע המשמעותי ביותר שלכם השנה.

הצוות של Wedding Production Group מלווה אתכם לאורך כל הדרך: לאחר השלב הראשוני, אנו נערוך פגישה משותפת במקום האירוע עם כל נותני השירות והספקים שיהיו מעורבים באירוע על מנת שנוכל לבנות לוח זמנים ולתאם ציפיות בין כולם.

Wedding Production Group הפקת חתונה בטבע היא החברה המובילה במגוון אירועים וכן ללא ספק אנו נדע כיצד להוביל ולהפעיל את כל הספקים אשר יהיו מעורבים באירוע שלכם.

אנו ב Wedding Production Group הפקת חתונות בטבע בעלי ניסיון רב בהפקת מגוון של חתונות בטבע בין אם הם בים, ביער, במדבר, במושב, קיבוץ ואפילו בתים פרטיים, אנו תמיד נספק עבורכם חוויה שלא תשכחו אותה.
צרו איתנו קשר עכשיו בשביל להפיק אירוע בטבע.

נגישות