הפקת אירועים במצדה

האהבה שלכם הכי יפה ומיוחדת בעולם. תמיד תעניקו לה את הטוב ביותר שתוכלו. לעולם לא תתפשרו על פחות ממושלם עבורה. אז למה לא ללכת על הטוב ביותר גם בכל הקשור לחתונה שלכם?
גבירותיי ורבותיי, הגיע הזמן להפתיע ולרגש באמת!.

חתונה במצדה בליווי חברת “Wedding Production Group”. אנחנו כבר מתחילים להתרגש…

נפלאות וקסם הם חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי. ים המלח על סגולותיו הידועות, חופי הים המרהיבים לאורכה של ישראל, הצפון הפורח והאורבניות הממגנטת. אבל כל אלו לא משתווים לתחושת הנפעמות של כל אדם כאשר הוא חוזה באתר המצדה (בעיקר בשעות הערב והלילה…) חתונה במצדה היא האירוע האולטימטיבי שתוכלו להפיק. זוהי חתונה שלא תשכחו לעולם, וכך גם האורחים שלכם. למעלה ממאה זוגות בשנה בוחרים ללכת עם החלום עד הסוף ומתחתנים על רקע הנוף המושלם הזה. בואו להיות חלק ממשפחת האוהבים שעבורם חלום ומציאות הם היינו הך.

קשיי ההפקה של חתונה במצדה הרבה פחות מסובכים ממה שנוטים לחשוב, בעיקר כשבוחרים בחברת הפקות איכותית דוגמת “Wedding Production Group”, על עשרות שנות הניסיון שלה, של עובדיה ומנהליה. אצלנו תמצאו פתרון לכל מה שנראה לכם כבעיה או מכשול. החל מהסעות מאורגנות לאורחים, דרך כל נושא תפעול המזון, ועד חזות המקום – עיצוב, תאורה, מערכות הגברה וכו’. נושא הקייטרינג והמזון הוא דרך חיים עבור כל עובד ועובד ב”Wedding Production Group”. אצלנו תמצאו מגוון אדיר של מנות נפלאות מידי מיטב השפים. שלל אפשרויות בחירה, כך שכל טעם שלא יהיה, אנחנו נגיע אליו ונאפשר לכם לקיים חתונה במצדה שכוללת את כל האלמנטים שייצרו את החוויה המושלמת .

את השגרה, חברים וחברות, תשמרו לחיים שאחרי החתונה. לערב הגדול של חייכם, בוחרים בהכי מרהיב, ייחודי ומרגש שאפשר. חתונה במצדה – כשאהבה ויופי נפגשים.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות