הפקת אירועים בכרם

אם גם אתם מחפשים חתונה באמת ייחודית ומקורית, אין סיכוי שהרעיון של חתונה בכרם לא יחלוף בראשכם.
אלפי זוגות חשבו על כך, מעט זוגות הלכו עם הפנטזיה עד הסוף. מוכנים להגשים חלומות? “Wedding Production Group” מוכנים לעשות זאת עבורכם.

כשיד מקצועית, מנוסה, מבינה ותומכת עומדת לצידך, ההרים הגבוהים ביותר נראים כמכשולים קלילים במיוחד.
וזה בדיוק הסיפור של חברת “Wedding Production Group” – חברת ההפקות שתהפוך את החלום הסבוך, כביכול, של חתונה בכרם, למציאות פשוטה ולתוצאה מופלאה.
זה מתחיל בבחירת המיקום. כאשר מדובר בחתונה בכרם, מגוון האפשרויות אינו רחב. אמנם ניתן למצוא כרמים ייעודיות, אך בהתחשב בהתאמות הרבות שיש – מיקום, גודל וכו’ – החיפוש אינו פשוט.
צוות ההפקה של “Wedding Production Group” ישמח לייעץ ולסייע במציאת מיקום מושלם לחתונה שלכם, בהתאם לרצונות שלכם ולנתונים הקשורים לאירוע.

בדיוק כפי שהפקת חתונה בטבע או בחוף הים שונה מהפקת חתונה “רגילה” באולם או גן אירועים, כך גם פני הדברים בנוגע להפקת חתונה בכרם, במיוחד בכל הקשור לנושא הקייטרינג. למזלכם, 25 שנים של עשייה בשילוב רצון, יצירתיות, ידע ויכולת, הופכים את “Wedding Production Group” למובילה בתחומה בכל הקשור לארגון הייחודי הכרוך בנושא לקראת חתונה בכרם.
אתם תוכלו להירגע וליהנות משלל הטעמים הנפלאים שיש לנו להציע עבורכם גם בין הגפנים והפרדסים…

כמובן שהליווי הצמוד שלנו אינו מסתכם במציאת לוקיישן והכנת קייטרינג איכותי בלבד.
כל אלמנט ופרט, החל מעיצוב, דרך הגברה ותאורה ועד לבעלי התפקידים במהלך הערב, אנחנו כאן כדי להבטיח שתקבלו את הטוב ביותר, במחיר ההוגן ביותר.
נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי? רבים לפניכם חשבו את אותו הדבר, והתבדו.
חתונה בכרם בהפקת “Wedding Production Group” – כי אהבה זה בטבע שלנו.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות