הפקת אירועים בחצר הבית

עמוד הבית / הפקת אירועים וחתונות בטבע / הפקת אירועים בחצר הבית

תארו לעצמכם חופת קידושין הממוקמת תחת כיפת השמיים בחצר עם דשא ירוק, ערוגות פרחים, ריהוט גן עשוי עץ מלא בצבע לבן, גופי תאורה מעוצבים, נרות ריחניים ובעיקר, אור ירח המלווה במאות כוכבים המאירים יחדיו את המתחם כולו. חתונות כה מקסימות ומיוחדות אנו פוגשים לעתים רחוקות, רוב הזוגות בוחרים עדיין בחתונות בנאליות באולמות אירועים, אלו אשר מעזים לחשוב מחוץ לקופסה ולהגשים את החלום על חתונה משפחתית, טבעית, נעימה ובעיקר מלאה באהבה, בוחרים להתחתן בחצר הבית, בחצר הקיבוץ או בחצר של וילה לאירועים.

הכנות לקראת חתונה בחצר

אם בחרתם מתחם חצר מרווח אשר משמש באופן קבוע לאירוח, לא יהיה כל קושי להפיק בו חתונה יוקרתית ומהנה לכולם. במידת הצורך, נעשה שימוש בחברות להשכרת ציוד המספקות גם גנרטורים, גופי תאורה ותאי שירותים ניידים. אך ברוב המקרים, כאשר מדובר בחצר בית גדולה יכיל המבנה חדרי שירותים, חיבורי חשמל, מטבח מתאים לאירוח שירותי הקייטרינג ותאורה. ההכנות לקראת חתונה בחצר דומות מאוד להכנות הדרושות לקראת חתונה רגילה באולם אירועים, אך כאשר בוחרים להתחתן בחצר זוכים בני הזוג לחופש רב יותר לבחור כרצונם את סגנון העיצוב, כמות מצומצמת של אורחים, קייטרינג יוקרתי וגם אטרקציות לאירועים המתאימים לקבוצות קטנות.

הפקת חתונה בחצר מתבצעת בצורה המהירה והיעילה ביותר תוך שכירת צוות מנוסה המחזיק בניסיון המתאים. יש לזכור כי הפקת חתונה דורשת התייחסות לעשרות פרטים קטנים, ללא ניסיון מתאים ימצאו עצמם בני הזוג מתמודדים עם קשיים מיותרים. מעורבות של אנשי מקצוע תביא עמה קיצורי הדרך הבאים לידי ביטוי באיתור מהיר של אנשי המקצוע המתאימים והזולים ביותר, רעיונות עיצוב מיוחדים, בנייה חכמה של קונספט לאירוע, רכישת פוליסת ביטוח לאירוע ועוד.

איך להתחתן בחצר בלי לשבור תכניות חיסכון?

גם הפקת חתונה בחצר יש לנהל על פי תקציב מדוקדק, על אף כי מדובר באירוע מצומצם, תופתעו לגלות כמה מהר מצטברות ההוצאות הכספיות. ניהול נכון של תקציב האירוע יאפשר שילוב של קייטרינג יוקרתי ועיצוב מרהיב למתחם במחיר הגון. את תקציב האירוע יש לחלק בין כל ההוצאות הצפויות תוך הגדרת סדר העדיפויות.

טיפים שימושיים להפקת חתונה בחצר

א. הפקת חתונה בחצר מאפשרת לבני הזוג לקבוע גם את הפרטים הקטנים כמו סגנון ריהוט הגן, כלי האוכל, עיצוב השולחנות, צבע המפות ועוד. כל הפרטים הקטנים והגדולים נקבעים על ידי החתן והכלה.
ב. השעות המומלצות לחתונות בחצר הן שעות הערב המוקדמות או שעות הצהריים בימות סוף השבוע.
ג. וילות לאירועים מציעות מתחמים המשלבים גם בריכות שחייה.
ד. יש להזמין צוות שירות הכולל מלצרים, סדרנים, צלמים, הפקה ואבטחה.
ה. יש להתייחס לתחזית מזג האוויר ולהיערך בהתאם עם מתקני הצללה, מאווררים, פתרונות חימום.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות