שאלות ותשובות על הפקת אירועים בטבע

עמוד הבית / בלוג / שאלות ותשובות על הפקת אירועים בטבע

הפקת אירועים בטבע היא אחת המשימות שכדאי לכם לשאוף להגיע בהן הכי למעלה שאפשר. כשאתם בוחרים את נוף הטבע שלכם, והוא לא תוכנן עבורכם על ידי חברת הפקות מקומית בגן אירועים, פירוש הדבר שאתם מעצבי האירוע. בשונה מהעבר, בעת מארגני אירועים נותרו נטולי שירותים בנושא זה, ונאלצו להפיק הכל לגמרי לבד, כיום ישנן חברות הפקת אירועים בטבע ייעודיות שירדו אתכם לשטח ויסייעו לכם להפיק. מה אתם צריכים לדעת על בחירת החברות הללו ומה אתם צריכים לשאול אותן בהקשר לאותה הפקה? במקבץ FAQ זה תוכלו לדעת הכל על אירוע הפקה עצמית בטבע בעזרת חברת ארגון אירועי טבע.

האם כל חברת הפקות שיש לה אולם או גן אירועים בבעלות יכולה להיות חברת אירועי טבע?

לא רק שלא כך הדבר, בעבר לקוחות פנו לאותן חברות בבקשה לעזור באירועי טבע והן סרבו בטענה שהן עוסקות רק בגן האירועים שלהן או באולם שלהן. מעט מאד ספקי שירות הפקות יסכימו לעזור לכם בנושא. אבל, בשל הביקוש שנוצר – התגבשה רובריקה ברורה בשירותי הפקות שנקראת הפקת אירועים בטבע. לחברות ששייכות אליה יש לפנות בשביל לגבש אירוע טבע במיקום שאתם בחרתם.

כיצד נדע אם חברת הפקת אירועים בטבע שמצאנו איכותית ובטוחה לעבודה?

ראשית כל, עליה לחלוש על מגוון תחומים: היא צריכה להיות מצטיינת במיוחד בקייטרינג, להחזיק במגוון תפריטים ולשאת עמה תעודת כשרות. החברה צריכה להתקין אצלכם באירוע מוצרים נלווים כמו הגברה ותאורה, לבנות לכם רחבות ריקודים ובימות הרקדה. נציגי החברה יכולים אף לתת כתף ולסייע לכם לגבש את מקום האירוע עצמו באופן מומלץ. לחברה כזו, שחולשת על מגוון תחומים וממוקצעת בקייטרינג בטבע – מומלץ לכם לפנות.

אלו נושאי הפקה יש לברר מול החברה לפני שנכנסים לעסקה?

בקרת אקלים – האם היא תספק בקרת אקלים להצללה, קירור ואוורור בקיץ?

קייטרינג – האם ניתן לבחור מנות ממגוון תפריטים ולהעשיר את האירוע במגוון מנות מסוגים שונים?

היערכות – כמה זמן לפני פתיחת האירוע בכוונתה להיערך?

בדרך זו תוכלו לדעת שהחברה יעילה, בעלת קייטרינג מגוון ויודעת לדאוג לשטח שבחרתם ולהסב אותו למקום אירועים נינוח ומדוגם באמצעות פתרונות בקרת אקלים והצללה.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות