כל המידע על קייטרינג כשר לאירועים

עמוד הבית / בלוג / כל המידע על קייטרינג כשר לאירועים

קייטרינג כשר לאירועים הוא קייטרינג אשר יש לו תעודת כשרות מוסמכת המעידה כי המאכלים בקייטרינג כשרים. כשאתם בוחרים קייטרינג כשר לאירועים, יש הבדל גדול בין קהל חילוני שהחברים המסורתיים והדתיים ה על תקן אורחים, לבין אירוע המיועד לציבור המסורתי והדתי. כשאתם מפיקים את האחרון – אתם תיווכחו לדעת כי המחלוקת הכי גדולה היא בין פרטי אוכלוסייה זו על נכונות הכשרות והדרך הנכונה להכשרת מאכלים. תעודות כשרות ישנן מסוגים רבים מאד: בד”צ, לנדאו, חת”ם סופר, רבנות עיר, ועוד. כשיש לכם בקהל הרבה אנשים שומרי כשרות אנו ממליצים לכנס את הגורמים המשפיעים ולבקש מהם לסייע לכם למצוא את הקייטרינג שמחזיק בתעודת הכשרות המתאימה והרלוונטית.

בחירת תעודת הכשרות

כשאתם מכווננים לסוג תעודת הכשרות המבוקש, יש לחפש אותו ולמצוא שירות הפקות אשר מחזיק קייטרינג כשר לאירועים מסוג זה. בעת סגירת העסקה עם הקייטרינג הכשר יש לברר מספר פרטים חשובים:

  • האם ניתן לשלב, במסגרת חלוקת מנות בשר, גם מנות טבעוניות לשואפים לכך?
  • כיצד ניתן לחלק את המנות בדרך החכמה ביותר? הגשה עצמית מול הגשת מלצרים.
  • האם תעודת הכשרות תקפה לסטנדרטים שלכם ושל הגורמים עמם התייעצתם? לעתים, תעודת כשרות שנשמעת לכם מוכרת עשויה להכיל מאכלים שאתם עלולים לא להסכים עם הכשרות שלהם. למשל בפסח, יש שמחשיבים קטניות כמאכלים כשרים לחג, ויש שמוציאים אותם החוצה כחמץ.

הכנת הקייטרינג לאירוע

לאחר שנודע לכם שהקייטרינג כשר על פי דרככם, יש לבחור את המנות הסופיות שישתתפו באירוע. לדוגמה, אם זהו אירוע בשרי, יש לבחור מספר מנות טבעוניות שישרתו את הטבעונים שלא אוכלים בשר. חברת הקייטרינג תגיע לאירוע שלכם כשהיא מוכנה ומצוידת בכל המנות שהזמנתם ותגיש אותן באחריות לסועדים שלכם.

ניהול הקייטרינג במהלך האירוע

קייטרינג כשר לאירועים צריך להתנהל בחוכמה תוך עבודה עם מיני מזון שהזמנתם על פי המסוכם. מזון שלא עלה ביוקר ולא הגבלתם את כמותו יכול להיות מוגש בהגשה עצמית, זאת לעומת מנות עיקריות ופריטי מזון יקרים אחרים שצריכים להיות מוגבלים ולהיות מוגשים באמצעות מלצרים או בדוכנים. בדרך זו אתם מבטיחים שמירת מזון לכולם, ללא גריעה מהירה של משאבים בכיוון זה.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות