כך תדעו כיצד להעריך קייטרינג אסאדו כשר

עמוד הבית / בלוג / כך תדעו כיצד להעריך קייטרינג אסאדו כשר

אסאדו היא תצורת צליית בשר ארגנטינאית אשר עברה תאימות בישראל בהיותה כשרה: הבשרים הם רק מהמינים המותרים בהלכה: בקר, פרגית ועוף. מידת עשייתם – מקסימלית (WELL DONE), הווי אומר – שחומים מאד. בישראל מדובר בתעשייה תחרותית ביותר, אשר מומלץ מאד לזהות בה הבדלים וניואנסים קטנים שבגינם תוכלו לדעת באיזו חברה לבחור. להלן כל המידע שתצטרכו לשם כך.

מומלץ מאד לבדוק בפגישה עם נציגי חברת הקייטרינג את טעמו של הבשר

טעם עסיסי של בשר הוא הרגשה שקשה להסביר במילים. ובכל זאת, אם חשתם שהבשר מתובל בטוב טעם, רך, אינו גמיש מדי כמו מסטיק, ונלעס טוב בפה, הרי שזה בשר טוב, ומומלץ מאד שיהיה אצלכם באירוע. אם אתם חשים אחרת, כדאי לבדוק אפשרויות אחרות ולמצוא את החברה שתספק לכם את הטוב ביותר. כמובן שטעמו של הבשר הוא אישי אצל כל אחד, אבל לרוב כשהבשר טוב – רובנו נדע להרגיש בכך.

חשוב לבדוק מהי הכשרות של המאכלים

אם דאגתם להסדיר קייטרינג אסאדו כשר, כנראה שיש לזה סיבה, ויתר האורחים שמים דגש על כך בדיוק כמוכם. כדאי לבדוק וליידע אותם מהי הכשרות של המאכלים. ישנן כשרויות של כל מיני ממסדים דתיים, החל מבד”צ ועד גלאט כושר, לנדאו, וכשרויות של רבנויות הערים. לכן מאד מומלץ לעשות שיעורי בית וליידע בפרוטרוט את האורחים שאתם יודעים כי הם נוהגים לבדוק זאת לעומק.

מאד מומלץ לוודא מול נציגי החברה כיצד הם מתכוונים לעבוד הלכה למעשה

הגשת המזון – אלו פריטי מזון ייועדו להגשה עצמית ואלו ייועדו להשגחה של הצוותים (יוצבו בדוכנים מושגחים או יוגשו לשולחנות הסועדים)? בקייטרינג אחראי מחלקים זאת על פי יוקר המנה וחשיבותה. מנות נפוצות ולא יקרות מוגשות עצמאית בעיקר בפתיחת האירוע ואילו מנות חמות, עיקריות וקינוחי אמן מוגשים רק בהשגחה.

שירותיות – כיצד יתפעלו הצוותים של קייטרינג אסאדו כשר את האירוע הלכה למעשה? יש לוודא כיצד הם יתנהלו מול סועדים בררנים שיבקשו מנה אלטרנטיבית מטעמי טבעונות, רגישות לגלוטן, ועוד. בבירור הזה, חשוב לוודא שיש מנות כאלה במידה ויהיו סועדים שידרשו אותן.

סיום האירוע וגמר התקשרות – כיצד תסיימו את הקשר עם חברת הקייטרינג הלכה למעשה? יש לוודא שהחברה מבצעת ניקיונות ואיסופים של מוצרים שהיא הותירה במקום האירוע, וכי מחיר החבילה שאתם עומדי לשלם כולל שירות זה. הבירור חשוב במיוחד אם זו חברת קייטרינג אסאדו כשר חיצונית, ולא כזו שעובדת בחברת ההפקות של האולם.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות