כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור קייטרינג לחתונות

עמוד הבית / בלוג / כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבחור קייטרינג לחתונות

קייטרינג לחתונות הוא אחד מהשירותים המלבבים באירוע: המנות הטעימות שיערבו לחיככם לא יכולות להישכח מהזיכרון למשך שנים רבות! אם אתם חפצים באירוע מוצלח עם זיכרונות מתוקים, מומלץ להקדיש זמן קריאה אודות בחירת הקייטרינג. בחירה זו היא שתבדיל את האירוע שלכם מאחד שהוא מוצלח ובלתי נשכח לאחד שיהווה עוד אירוע מני רבים. כך תבחרו קייטרינג לחתונות שיתאים לאירוע שלכם במדויק.

בררו האם הקייטרינג נדרש לשרת לקוחות במקומות ייחודיים

לא כל זוג מתחתן חוגג אירוע בגן אירועים. ישנם שיעדיפו לחגוג ממש בחיק הטבע בשטחים ציבוריים לא רשמיים: חופי ים, קרחות יער, וכד’. חשוב לברר האם קייטרינג לחתונות אליו אתם פונים מתמחה בשירות מעין זה. התמחות כזו תוכל לסייע לכם גם בהתנהלות סטנדרטית כי רוב אולמות האירועים מכילים גם שטחים פתוחים. אם חברת קייטרינג לחתונות יודעת להתנהל בשטח פתוח קומפלט, היא תדע להתנהל בשטח פתוח מוגבל של גן אירועים. מה בודקים בקשר להתנהלות זו? שימור מזון מנזקי אקלים, הקצאה נכונה, ולא בזבזנית, של מזון לאורחים, וכד’.

בדקו שהקייטרינג עומד בדרישות המנהלתיות שלכם

במידה והזמנתם אורחים מסורתיים ודתיים לאירוע, מומלץ להיפגש עם חלקם, לפחות עם האנשים המשפיעים מתוכם, ולבדוק את תעודת הכשרות של חברת הקייטרינג. לאחר שבאתם על סיפוקכם והם אישרו את הקייטרינג, יש לבדוק שהחברה פועלת בכל סגנונות הנגישות: הגשה עצמית, הגשה דרך דוכני שירות ושירות מלצרים. מגוון זה של דרכי הגשה יאפשר לכם להיות יצירתיים בתכנון האירוע ולהציב את העובדים היכן שצריך. בדרך כלל, מקובל שבפתיחת אירועים ישנה הגשה עצמית ולקראת לב האירוע ככל שעוברים לחלק העיקרי, יש חלוקה על ידי דיילים, כשבמנה העיקרית עצמה השירות הוא שירות מלצרים. לעתים צפינו באורחים שהמשיכו עם הגשת מזון על ידי דיילים בדוכנים גם בחלק של המנות העיקריות.

בדקו שהחברה נעזרת בסוגים רבים של תפריטים

כאשר קייטרינג לחתונות קורא לעצמו “קייטרינג בשרי”, “קייטרינג חלבי”, “קייטרינג צמחוני או טבעוני” וכד’ – זו רק אמירה. בפועל, טיבו מתבטא במגוון מאכלים ממגוון תפריטים. למשל, קייטרינג שקורא לעצמו בשרי, כשהתפריט היחיד הוא תפריט עוף לא יקרוץ לנו כמו קייטרינג בשרי בו ניתן לבחור תפריט עוף, תפריט בקר, תפריט אסדו, ועוד מגוון סגנונות של תפריטים.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות