טיפים חשובים לבחירת חברת קייטרינג שתשרת אתכם באירוע חתונה בטבע

עמוד הבית / בלוג / טיפים חשובים לבחירת חברת קייטרינג שתשרת אתכם באירוע חתונה בטבע

חברת קייטרינג טובה ואיכותית תעשה מאמצים עליונים לספק לכם את כל שתבקשו באירוע ברמת שירותי ההסעדה: בחירת מנות כטעמכם וכהווייתכם, הגשתן באופן אחראי ומסור וכמובן אספקת שירות מעולה לכם ולסועדים הבאים בשעריכם. כיצד ניתן לזהות כזו חברה ולדעת שבחרתם בנכונה ביותר לעבודה באירוע שלכם? במאמר טיפים זה גם אתם תדעו כיצד לעשות זאת במדויק.

טיפ מס' 1: ודאו כי לחברה ישנם פריטי המזון שאתם הכי אוהבים

בקרו במשרדי החברה או במטבח, שוחחו עם הנציגים ובקשו לראות את התפריטים. מומלץ לחתור לכך שתוכלו לטעום דגימות של המנות ולבחור את האהובות עליכם ביותר. חברה עם פריטי מזון טעימים ומשובחים היא החברה שאתם צריכים אצלכם במסגרת חתונה בטבע בראש ובראשונה. יחד עם זאת, ישנם פרמטרים נוספים שלא כדאי לפסוח עליהם.

טיפ מס' 2: ודאו כי החברה תעמיד לרשות הסועדים מנות אלטרנטיביות

במידה וישנם סועדים טבעוניים, רגישים לגלוטן, ועוד, כדאי לוודא כי בעת חתונה בטבע כשהקייטרינג מגיש, יהיה להם מה לאכול כאלטרנטיבה. מאד מומלץ לוודא היטב שיש תחליפים למנות הללו, במיוחד אם הן מנות יוקרה מרכזיות כמו מנות עיקריות. מנה טבעונית במקום בשר זה פשוט MUST בכל קייטרינג בשרי, ורצוי שגם בפתיחת האירוע יהיו אלטרנטיבות שונות לגבי כל סוג של מזון מעורר מחלוקת: בשרי, חלבי, מכיל חיטה (גלוטן), ועוד.

טיפ מס' 3: מומלץ לוודא כי החברה עובדת באחריות עם מיני המזון השונים של התפריט בהגשות

אם אלו מנות שעלו לכם ביוקר, והן נמכרות לכם במשורה, במעט כמויות, וכד’ – כנראה שאלה הן המנות העיקריות, מאכלי האמן החמים בפתיחת האירוע ואיך לא – הקינוחים. מאד חשוב לוודא שנציגי חברת הקייטרינג מעמידים השגחה על המנות הללו ולא מוציאים אותן להגשה עצמית על מנת שלא ייגמרו מהר. בעיקריות מומלץ להציב מלצרים, את מנות היוקרה בפתיחה ובסיום האירוע כדאי להציב בדוכני חלוקה של דיילי הקייטרינג.

טיפ מס' 4: בירור צעדים אופרטיביים להכנת תשתית מזון עבור חתונה בטבע

יש לוודא שהחברה משתמשת באמצעי שימור מזון המיועדים לטבע כמו צידניות, מקררי שדה, ועוד. חתונה בטבע מצריכה גם התנהלות לוגיסטית נכונה, וידע בשימוש באותם מוצרים: מתי המזון צריך להישאר קר בתוך אמצעי השימור וכמה זמן לפני האירוע יש להוציא אותו שיתחמם. באירוע חתונה בטבע ביוזמתכם צריכה לעבוד אך ורק חברת הסעדה מומחית בתפעול קו מזון לאירועים מסוג זה, עם ידע רב בלוגיסטיקת שטח.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות