כיצד מומלץ לבחור קייטרינג לחתונות?

עמוד הבית / בלוג / כיצד מומלץ לבחור קייטרינג לחתונות?

אחד הריגושים הגדולים ביותר בחתונה שלכם יקרה בארוחות. חתונה בישראל 2019 היא לא חתונה כפי שהייתה נהוגה בשנות העבר. ספקי שירות המעוניינים לשרת מתחתנים מתחרים על מקומם ועל כן מספקים תוצאות ביצוע מצוינות. כשכולם כל כך טובים, אתם צריכים פשוט למצוא את הטוב ביותר. במאמר שלפניכם נסביר כיצד עושים זאת, מה יש לוודא מול נציג החברה ואפילו איך מומלץ לבחור את המנות עצמן. קריאה מהנה!

נושאי התקשרות ראשוניים עם החברה

כשאתם נפגשים עם נציג חברת קייטרינג לחתונות, שאלו על התפריטים. מומלץ לזמן פגישה במטבח של החברה על מנת שתוכלו לטעום ולחוות את דעתכם. בגדול, אם המוצרים שאכלתם טעימים, זה סממן חיובי, אבל יש לבדוק דברים נוספים. ראשית כל, אם זו מנה שנויה במחלוקת (חלבית, עם גלוטן, בשרית, ועוד) יש לוודא מול נציגי החברה שהם מספקים את המנות האלטרנטיביות לאותה מנה עבור אורחים שאינם מסוגלים לצרוך אותה. שנית, אנחנו מאד ממליצים לוודא כיצד יוגשו המנות. מנות לא יקרות יתהוו בדרך כלל בתפוצה רחבה וניתן יהיה להגישן בהגשה עצמית. לעומת זאת, מנות שעלו לכם ביוקר ומסופקות בהגבלה מומלץ להגיש בהשגחה של מלצרים ודיילי קייטרינג. הלכה למעשה, אלה מנות ראשונות חמות שבלאו הכי העובדים מכינים בעמדות, וכמובן המנות העיקריות.

סוף האירוע: מנות אחרונות וסידור האולם

מומלץ לוודא כיצד יוגשו המנות האחרונות. בדומה לעיקריות, גם מחיר של מנה אחרונה אינו זול, ולכן מומלץ להגיש זאת בהשגחה של דיילים ומלצרים. יחד עם זאת, ניתן להציב כיבוד מתוק זול בדמות עוגיות קטנות וטופינים בעמדות הגשה עצמית – ממש כמו שמציבים כיבוד באירועים עסקיים. בדרך כלל, מתחתנים מאפשרים לאורחים שלהם גם לקבל מנות אחרונות יוקרתיות לשולחנות או מהעמדות, וגם להתכבד בכיבוד מזדמן במזנוני ההגשה העצמיים. באשר לסידור האולם, אנו מ מליצים לוודא שחברת הקייטרינג מפנה כל אביזר שהיא הביאה עמה, כולל צלחות מהשולחנות ושיירי מזון ברחבי האולם. כאשר חברת הקייטרינג מועסקת באולם, זה ייעשה על ידה לבטח, אך כאשר אתם מביאים חברה חיצונית מאד חשוב לוודא שיהיה נקי בסיום האירוע.

לסיכום – סדר החשיבות של בחירת הקייטרינג

  • מנות איכותיות וטעימות.
  • שירותיות ומענה מקצועי מצד העובדים.
  • ניסיון בעבודה בסוגים שונים של אירועים.
  • אחריות לחלוקה נכונה של אמצעי הגשת המזון: באופן עצמאי או על ידי נציגי הקייטרינג.
  • אחריות לסידור וניקיון האולם מעזרי הקייטרינג השונים בסיום האירוע.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות