הפקת כנסים לחברות

עמוד הבית / בלוג / הפקת כנסים לחברות

מעוניינים להביא את האירוע הבא שלכם לשיאים חדשים? כאשר אתם מתכננים כנס חברות, ואפילו כנס לחברה המסחרית שלכם בלבד, מומלץ מאד שלא להמר על מה שאתם עושים, אלא לפנות לאולם אשר יכול לספק לכם גם צוות הפקות, גם שירותי הסעדה מן המעלה הראשונה ומעל לכל – גן אירועים או אולם בנוי היטב בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

מתחם אירועים ענק באזור השרון מציע את כל השירותים הנדרשים לאירוע

אולם – או גן אירועים מעוצבים היטב, בנויים לאירוח מאות עד אלפי בני אדם, ומציעים את כל מה שנדרש בשביל שהאירוע ייצא לדרכו באופן המיטבי ביותר. גן האירועים כולל רחבות גדולות של דשא, נופים עוצרי נשימה וריהוט גן וישיבה מן המעלה הראשונה, כל זה בשילוב אפקטי תאורה מתוכננים היטב.
שירותים נלווים – חברת הפקות שתלווה אתכם לכל אורך האירוע, שירותי הלנה לפני האירוע למי שזקוק, ושירותים לוגיסטיים נוספים בהזמנה אישית.
קייטרינג בוטיק לכל אורך האירוע – הקייטרינג ילווה אתכם מרגע פתיחת האירוע ועד לסיומו החגיגי, בהציגו מנות פתיחה טעימות ומזינות, מנות עיקריות שלא תרצו לקום מהכסאות שלכם כשתסעדו סביב השולחנות, וכמובן קינוחים מקוריים וטעימים במיוחד.

כשאתם חוגגים באולם מבוקש עם כל השירותים, ההפקה נעשית עניין פשוט ויעיל

תמיד הסבירו לכם שהפקת אירוע היא עסק מסובך, שיש הרבה מה ללמוד לפני שצוללים. האמת היא שכאשר האולם שלכם נראה טוב, וגן האירועים מציג מראה חגיגי ומלבב, הארגון נעשה עניין פשוט. כשבמקום עובדת חברת קייטרינג מהמבוקשות בישראל, אתם יודעים לבטח שאתם והחברה המסחרית שלכם בידיים הטובות ביותר.

Wedding Production Group – הקייטרינג שיעשה לכם את האירוע

Wedding Production Group הנה חברת בוטיק הפועלת במתחם אירועים ענק באזור השרון. לחברה מצאי אדיר של פרויקטים בתחום הקייטרינג והפקת האירועים. היא שירתה זוגות מתחתנים, לצד בעלי אירועים עסקיים ומסחריים. החברה מציגה שירותי הסעדה מדוגמים במיוחד ושירותי הפקה שנותר רק להתפאר בהם. לחברה מוניטין עשיר במיוחד של עבודה מול לקוחות, חלקם בעלי אירועים משפחתיים וחלקם יזמו אירועים עסקיים בסדרי גודל שונים. אם גם אתם מרגישים שמגיע לכם הטוב ביותר, פנו אל “Wedding Production Group” וזכו לשירותי הפקה והסעדה ברמות הגבוהות ביותר!

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות