קייטרינג לאירועים פרטיים

עמוד הבית / בלוג / קייטרינג לאירועים פרטיים

אם האירוע הבא שלכם עומד להיחגג בפורום מצומצם או במסגרת פרטית גדולה, כמו חתונה, אירוע מצווה או מסיבה מסוג אחר, יש לכם אל מי לפנות: קייטרינג לאירועים פרטיים. בחברה זו תוכלו לממש גם שירות קייטרינג יוצא דופן וגם שירות הפקות מהמתקדמים בישראל. קייטרינג לאירועים פרטיים זה מספק שירות הסעדה בשרי כשר, ומגובה ברישיון למכירת מזון ממשרד הבריאות ובתעודת כשרות המתחדשת מדי שנה.

ארגון קייטרינג לאירועים פרטיים

אנו נאפשר לכם לבחור מהתפריטים המגוונים שלנו את פריטי המזון הטובים ביותר לאירוע שלכם. כמו כן, אנו נאפשר לכם לקבוע את דרכי ההגשה. ניתן להציב משגיחים בעמדות החלוקה, או לדאוג להגשה עצמי ללא משגיחים. בדרך כלל, מה שלקוחות עושים – הם מורים להציב את המשגיחים על פריטי המזון הנדירים והיקרים יותר, כמו מנות עיקריות ובשר, ומאפשרים הגשה עצמית כאשר מדובר במתאבנים ובמנות קלות. אפשרות נוספת היא לבסס את השירות על הגשת מלצרים, וכך אתם נהנים רק מדוכנים עם הגשה עצמית, ומשירות הגשת מזון כאשר מגיעים לשלב של חלוקת המנה העיקרית.

תכנון הפקת האירוע

האירוע מופק כולו על ידינו. על אף שאנחנו חברת קייטרינג, גיבשנו לא מעט ניסיון גם בתחום הפקת האירועים. אנו עומדים בקשר עם מיטב הספקים בענף החתונות, אירועי המצווה, הבריתות והאירועים העסקיים. כמו כן, אנו מעסיקים בתוכנו אנשי הפקה מנוסים ומוכשרים אשר יהיו לכם לעזר רב בעת תכנון האירוע בפועל.

התנהלות בזמן האירוע

בעת האירוע אנו נתפקד הן כחברת הפקות והן כחברת קייטרינג. אנו נעשה זאת על סמך הניסיון הרב אשר צברנו. אינכם נדרשים לומר לנו כמה סועדים מיוחדים (טבעוניים, רגישים לחלב ולגלוטן, וכד’) יש לכם. באירועים גדולים טבעי שלא יהיה לכם מעקב אחרי זה. אנו נעשה את הבירור בעת שנגיש את המזון לשולחנות או נדריך את הסועדים בדלפקים, ונפנה אותם אל פריטי מזון אלטרנטיביים.

Wedding Production Group – קייטרינג לאירועים פרטיים מובילים

אם אתם מעוניינים בשירות הפקת אירועים וקייטרינג ברמה גבוהה ועם חווית שירות בלתי נשכחת, פנו אל Wedding Production Group וזכו לכל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מאירוע בוטיק חד פעמי.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אל Wedding Production Group למידע נוסף אודות קייטרינג לאירועים פרטיים!

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות