3 סיבות טובות לחגוג חתונה על חוף הים

עמוד הבית / בלוג / 3 סיבות טובות לחגוג חתונה על חוף הים

אם חתונה על חוף הים היא האירוע שמדבר אליכם יותר מכל, הגעתם למקום הנכון. אם אתם עדיין בהתלבטות היכן לחגוג, הרשו לנו לספר לכם כי חוף הים הוא הלוקיישן האולטימטיבי להגדלת קהל המוזמנים שלכם, תוך ווידוא שרובו אכן יגיע. משנה לשנה, החגיגיות של האולם הסגור דועכת, והצמחייה והטבע של גן האירועים עולים. אבל, משנה לשנה, גם זה נמצא במגמת דקדנס, כשהספק העיקרי שנהנה מעלייה בביקוש הוא מתחם אירועים הפועל מחוף הים. מתחם כזה מכיל כל מה שיש בגן אירועים רגיל, ובנוסף – אטרקציות שניתן לממש רק בים: השלכת החתן למים המלוחים, ריקודים סלוניים על רקע אוושת הגלים, ועוד.

הפקה בלתי נשכחת שרק בים ניתן ליישם

פעילויות מים, ריקודים מול הים הכחול-לבן, טיולים בחול הרך של החוף בלי תיירים ומבקרים חיצוניים (המתחם פרטי), ועוד – כל אלו יהיו חלק מההפקה של החתונה שלכם. כשאתם מתחתנים ממש לחוף ימהּ של ישראל, אתם מיישמים חתונה שכמעט רק בחו”ל ניתן למצוא סטנדרטי הפקה כמו שלה.

אוויר טוב, והזדמנות לחגיגה בלתי נשכחת

בשונה מחודש אוגוסט הדחוס והלח, בספטמבר אוקטובר הים ממש קורא לכם: הטמפרטורה בו בעיקר מבוססת על רוחות ובריזות נעימות, וזה בדיוק הזמן לשריין שם חתונה. במקום להצליל את האירוע עם שמשיות ופרגולות ולשכנע את האורחים ש- “קריר” במתחם, למרות שזו אוטוסוגסטיה לשמה, בספטמבר אוקטובר שום דבר אינו העמדת פנים, אלא איתני הטבע בהתגלמותם, וזה מה שהופך את האירוע באמת למאוורר, ולא למאולץ.

מרחבים גדולים – בים בדרך כלל התחושה היא של מקום עודף

בשונה מגן אירועים המבוסס על צמחייה בלבד, גם אם מתחם האירועים בים קטם מבחינת מ”ר פנוי, ההרגשה היא תמיד של מרחב, של גודל מאד גדול ושיש תמיד מקום לכולם. למעשה, זה גם מה שקורה בשעה שחלק מהאנשים נמצאים במים וחלקם ישובים סביב השולחנות או פוצחים בריקודים סוערים.

Wedding Production Group – חברת הבוטיק שלכם להפקת אירועים

ב Wedding Production Group תוכלו לזכות לשירותי קייטרינג מפנקים במיוחד לצד שירותי הפקת אירועים מקצועיים יותר מן המוכר בשוק. החברה מעמידה לרשותכם גני אירועים אקזוטיים על חוף הים ומפגישה אתכם עם ספקי-אירועים מהטובים בשוק. לחברה ניסיון אדיר בהפקת חתונות גדולות כקטנות.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות