אטרקציות לחתונה בטבע

עמוד הבית / בלוג / אטרקציות לחתונה בטבע

אטרקציות לחתונה בטבע – הופכות את החתונה ליפה עוד יותר

הקונספט של חתונה בטבע הפך להיות מבוקש מאוד בתקופה האחרונה. יותר ויותר זוגות מוותרים על אולמות השמחות הותיקים והידועים ומבקשים לקיים את חתונתם בחיק הטבע, באוויר הצלול ובמרחבים הפתוחים. אלו, מעניקים תחושה של פתיחות, זרימה, חופש ושלווה והם תורמים רבות לאווירה קסומה ומיוחדת ששורה על האירוע.

מקומות רבים ויפים עשויים להתאים לקיום חתונה בטבע אבל צריך לבחור אותם בקפידה רבה ולוודא שאפשר ליישם במקום את מה שאתם מתכננים. דוגמאות למקומות אפשריים : חתונה ביער, חתונה בכרם יין, חתונה במדבר, במצדה, במושבים, בקיבוצים, חתונה על הים, בוילה פרטית ועוד. כל מקום עם המגבלות שלו ועם היתרונות שלו. ההיערכות לחתונה בטבע שונה מאוד מזו של חתונה באולם. חייבים לקחת חברת הפקות רצינית שתדאג לתפור את כל הפרטים יחד ושלא יהיו, חלילה, תקלות חמורות.

אטרקציות לחתונה בטבע – בונות את הקונספט

שנן אטרקציות המתאימות למקומות מסוימים ואחרות מתאימות לכל המקומות בטבע. להלן מספר דוגמאות:

שירותי בר עם אלכוהול איכותי בתוספת גימיקים. אפשר להציב בר קבוע וממנו לנייד עגלת משקאות שתעבור ברחבת הריקודים, בין החוגגים, עם משקאות איכותיים ובהגשה הומוריסטית. בר כזה יכול להתאים לכל מקום בטבע.

עמדת צילום לברכות בוידיאו. הברכות מצולמות בזמן אמת ומשודרות על גבי מסכי ענק במתחם האירוע. התנאי, כמובן, הצבת מסכים באתר. האורחים יכולים לראות את עצמם, מברכים את הזוג המתחתן. הדבר מרגש, מאתגר ונשאר למזכרת מערב החתונה.

תא צילום מעוצב לתמונות מזכרת. אנשים אוהבים להצטלם כשהם נמצאים במיטבם. הם יקבלו את התמונה מיד עם צאתם מהתא. מתאים לכל המקומות בטבע.

ברים ועגלות קינוח מיוחדות. זאת אטרקציה מבוקשת וחביבה מאוד. מדובר בקרפים ממולאים בשוקולד איכותי או בעגלות גלידה בטעמים מיוחדים, לשמחת כל האורחים. מתאים לכל אתר בטבע.

בר פירות אקזוטיים בשלל צבעים, ריחות וטעמים. בתום הארוחה, אנשים מחפשים את המשהו הנוסף והמיוחד. קפה ועוגה רצויים תמיד אבל איש לא יסרב לבר פירות מעוצב ויפהפה המכיל פירות טריים והמגרים את כל החושים. זוהי אטרקציה מרשימה מאוד ואפשר להציבה בכל מקום בטבע.

אטרקציות המתאימות למדבר. כניסה לחופה בליווי תקיעת שופרות ומעגלי מתופפים. התלבושות המיוחדות וקול השופרות מעניקים חוויה בראשיתית ומיוחדת לאירוע. גם קייטרינג אסאדו עשוי להתאים מאוד לאווירת המדבר. צליית הבשר מעל מתקני גריל מיוחדים עשויה להיות מהנה, טעימה מאוד ומתאימה מאוד לקונספט של האירוע.

אטרקציות המתאימות לחתונה בוילה. אם בוחרים בוילה פרטית לקיים בה את החתונה, קרוב לודאי שיש במתחם בריכת שחייה. בריכה משדרגת מאוד את האירוע. אפשר לקיים מסיבת בריכה עם ריקודים בתוך המים, משחקים משעשעים, תחרויות היתוליות וכמובן, ליצירת מצב רוח מרומם, הגשת משקאות ממיטב התוצרת המקומית ותוצרת חוץ. הכל תלוי בתקציב העומד לרשותכם.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות