יום גיבוש לעובדים בטבע

עמוד הבית / בלוג / יום גיבוש לעובדים בטבע

הפקת יום גיבוש לעובדים בטבע

יותר ויותר חברות בוחרות להעביר את ימי הגיבוש שלהן לטבע הפתוח. עובדים שיוצאים מהמשרד לטבע חווים תחושת מוטיבציה מוגברת, נהנים מזמן איכות משותף עם קולגות ומנצלים כל רגע פנוי על מנת לשאוף אוויר צח ובריא. יחד עם זאת, הפקת יום גיבוש לעובדים בטבע דורשת הקפדה על מספר כללי מפתח.

העצה העיקרית היא להשתמש בהיכרות אישית עם עובדי החברה על מנת להגדיר צרכים, מטרות ותקציב. אפשר לקיים את כל סוגי האירועים בטבע וזאת מבלי לשאת בעלויות גבוהות או לפגוע ברווחי החברה. מומלץ להגיע לסיור לוקיישן כדי לבחון את השטח ולהפוך גם יום גיבוש סטנדרטי לאירוע בלתי נשכח.

הצורך בהפקת יום גיבוש בטבע נובע מהשחיקה הקיימת בשוק העבודה המודרני. עובדים רגילים להגיע לעבודה משעות הבוקר עד הערב, להישאר זמינים גם במהלך סוף השבוע ולעמוד ביעדים לא פשוטים. המטרה של ימי הגיבוש היא לעזור לעובדים להשתחרר מתחושת השגרה ולשנות את האווירה הקיימת במשרד. בנוסף, החברות עצמן מרוויחות מהפקה של ימי גיבוש בטבע: הן יכולות לבדל את עצמן מול המתחרים, לגייס הון אנושי ברמה גבוהה ולייצר סביבה עבודה אופטימאלית בטווח הקצר והארוך.

החשיבות של שירותי קייטרינג

לעומת אירועים הנערכים באולמות או במקומות סגורים, הפקה של יום גיבוש לעובדים בטבע דורשת תיאום בין ספקים ונותני שירות. יש לערוך פגישה משותפת עם הספקים המעורבים באירוע ולבנות לוח זמנים מדויק. חשוב לבצע תיאום ציפיות ולהתקמד בעיקר בנושא של הקייטרינג. עובדים המגיעים לימי גיבוש מצפים ליהנות מאוכל בריא, מזין וטעים. למרות הקושי להפיק אירוע בטבע ניתן לעשות זאת במידה ומערבים את אנשי המקצוע הנכונים.

אוכל ושתייה קובעים את הצלחת האירוע לא פחות מהלוקיישן, מהפעילות או מכמות המשתתפים. כדאי להשקיע בבחירת חברה המתמחה בהפקת אירועים בטבע ולבדוק היטב את התפריט המוצע עבור העובדים. הדגשים העיקריים הם על דרכי הקירור, הקפאת המזון והכנתו בשטח. חברת קייטרינג בעלת ניסיון מייצרת חוויה קולינארית אופטימאלית עבור ימי גיבוש לעובדים בטבע.

בחירת פעילויות עבור ימי גיבוש

היתרון של ימי גיבוש לעובדים בטבע הוא מגוון עצום של אפשרויות פעילות. ניתן להתחיל את היום עם סדנאות והרצאות, להמשיך במשחקי חברה ולסיים עם שעשועונים נושאי פרסים. את הפסקת הצהריים כדאי לקיים במקום מוצל ובתנאים נוחים לאוכל ושתייה. רצוי לבחור פעילויות העולות בקנה אחד עם האופי של החברה, עם מספר העובדים, עם הגיל הממוצע ועם היחס הקיים בין גברים ונשים. החברה המפיקה את ימי הכיף יכולה לאסוף את כל הפרטים הללו מראש ולהקפיד על פעילויות המספקות עניין ואתגר.

מבחינת מזג אוויר, ההמלצה היא לערוך ימי גיבוש בטבע בעונות האביב והסתיו. אם בוחרים בימי גיבוש בחורף כדאי למצוא מקום מקורה שיגן גם על העובדים וגם על הציוד, בעוד בקיץ יש לתת עדיפות למקום הנמצא בקרבת מקור מים טבעי ומרענן. בכל מקרה, מזג האוויר בישראל נוח כמעט כל ימי השנה ולכן אין סיבה לדחות ימי גיבוש עבור העובדים. חשוב לשמור על אנרגיות חיוביות, לדאוג לאוכל טוב ולא לשכוח לשתף בפעילויות את כל העובדים והמנהלים בחברה.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות