עיצוב בלונים לחתונה

עמוד הבית / בלוג / עיצוב בלונים לחתונה

עיצוב בלונים לחתונה

ובכן החתונה שלכם כבר תוכננה והיא מתקרבת, כבר בחרתם את הלוקיישן שלכם לחתונה, הזמנות יצאו, אוכל יש, עכשיו אתם רוצים חושבים איך לקשט את הלוקיישן של החתונה שלכם בטבע. אז יש פתרון פשוט מאוד פה – בלונים. בלונים מאז ומעולם תמיד הזכירו שמחה ותמיד היוו מוטיב מרכזי לשמחה. הם פתרון מהיר וקל לעיצוב כל אירוע, הם לא דורשים תחזוקה וטיפול מיוחד ולהכין אותם הוא משימה קלה ביותר, בסה”כ צריך לנפח ולמקם באזור האירוע – דבר אשר לא דורש הרבה ציוד כבד ומוגבל אשר לרוב ניתן למצוא אצל רוב הספקים באירועים וחתונות, דבר זה מהווה יתרון גדול מאוד לעיצוב עם בלונים. הנה מספר אפשרויות לעיצוב וקישוט עם בלונים בחתונה שלכם.

עיצוב הבלונים בהתאם לסוג האירוע

מכיוון שהבלונים משמשים כאביזר עיצובי לאירוע שלכם, חשוב מאוד לקבוע קוו עיצובי מנחה לבלונים על מנת שיתאימו לקונספט של האירוע שלכם ככה שיתרמו להצלחת האירוע ויהיו חלק ממנו. ניתן לשלב חוש הומור, משהו שמאפיין את החתן והכלה שהם רוצים להבליט החוצה וחשוב להם שהאורחים ייראו או יגלו אודותם – זה כמובן יכול להיות גם בקונספט יותר סקסי ושנון רק שיהיה בטעם טוב.

לקשט את הרכב של החתן והכלה עם בלונים

הרכב אשר יוביל את החתן והכלה ללוקיישן של החתונה יכול להיות מקושט בבלונים.
מה שעומד מאחורי הרעיון הזה הוא שכל אחד שייראה את הרכב מרחוק כבר יידע וירגיש שמדובר ברכב של חתן וכלה. את הצבע של הבלונים ניתן להתאים לפי הצבע של הרכב אבל לרוב ייבחרו בלונים לבנים אשר תואמים לשמלת כלה הלבנה.

הדפסות על בלונים

לא כולם מכירים ויודעים אך ניתן לעשות הדפסות לפי הזמנה על בלונים, זהו דבר שמאוד מקובל באירועים ובחתונות בכלל, ניתן להדפיס ברכות לחתן והכלה. ישנה אפשרות גם לעשות בלונים בכל מיני צורות כאשר על כל בלון תהיה ברכה שונה ולפזר את כל הבלונים לאורך כל איזור האירוע.

תבחרו חברה שתעצב את הבלונים בשבילכם

את העיצוב לבלונים תדאג חברה אשר מתמחה בתחום זה, לפני שבוחרים חברה חשוב מאוד לבדוק כמה ניסיון יש לה בתחום, מומלץ לבקש תיק עבודות על מנת לראות מה העיצובים שהיא עושה ולאיזה סוגים של אירועים היא סיפקה שירותים בעבר. קחו בחשבון שחשוב מאוד שתקבלו בדיוק את מה שהזמנתם אחרת זה יכול ליצור בעיה לא נעימה ביום החתונה עצמו.

שיהיה במזל טוב!!!

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות