קייטרינג לחתונה מחירים

עמוד הבית / בלוג / קייטרינג לחתונה מחירים
בדרך כלל, כאשר בודקים קייטרינג לחתונה מחירים ייראו לכם דומים למדי בהשוואות שתערכו. אם איזשהו קייטרינג מציע מחיר יקר הרבה יותר מהנורמה, נסו לברר מהי הסיבה לכך. רוצים לדעת איך, לפני שטעמתם את המנות או בדקתם המלצות על אותה חברה, תדעו אם כדאי לכם או לא כדאי לכם לשלם את המחיר?

בדקו האם עליית המחירים מצד חברת קייטרינג יקרה מהרגיל נובעת מנימוקים ענייניים

נימוקים ענייניים הם נימוקים אשר ניתן לבדוק ולהשוות מול האחרים. לדוגמה, אם בחברה מסוימת אומרים לכם שאין עובדי דלפק שיגבילו את האורחים שלכם, וכל אחד יוכל למלא את הצלחת שלו כאוות נפשו, טבעי שהמחיר של שירות כזה יהיה יקר יותר מהמחיר של שירות קייטרינג ממוצע, בו מגבילים את האורח בכמות המזון שהוא יכול לקצוב לעצמו. אבל אם מנהל הקייטרינג אומר לכם משפט בסגנון ליברטאני המתפרש כניסיון להתעמת עם השוק, דעו שלפניכם אדם שמומלץ לחשוב פעמיים לפני שקונים ממנו. במילים אחרות, נימוק כמו “תמורת המחיר תקבלו הטבה X” הוא נימוק הגיוני. נימוק כמו “אתה לא הלקוח הראשון שלי וגם לא האחרון, ויש אנשים שמוכנים לשלם את זה” הוא נימוק לא הגיוני. רוב הסיכויים שיהיה מדובר בשירות מאכזב.

תמחור קייטרינג בשרי – קווים לדמותו

בדרך כלל – יזם האירוע המבקש לברר עבור קייטרינג לחתונה מחירים יתקל בסקאלה דומה של תעריפים. היא מורכבת מהעלות הגולמית של החומרים מהם הן מוכנות (בשר, עוף, תבלינים, ירקות, ועוד), מעלות העבודה של השף ועוזריו, מהמחיר המקובל של המנה בשוק (ישנן מנות כמו סיגרים ממולאים, סופלה שוקולד טבעוני וכד’ שהמחיר לגביהן ידוע כמעט לכל) וכמובן שלכל זה ישנו המכפיל הכמותי אשר רלוונטי לאירוע שלכם.

Wedding Production Group – קייטרינג בשרי איכותי ומקורי

בחברת “Wedding Production Group” תזכו לשירות קייטרינג חתונות מהמתקדמים בישראל, המבוסס על מנות איכות, שירות מהטובים שנראו בארץ וארגון האולם באופן שייטיב הכי הרבה עם האירוע שלכם. אנו עוסקים גם בהפקת האירוע עצמו, ובכך אתם רוכשים במחיר אחד גם שירות הסעדה וגם שירות הפקה, ללא תלות בספקים חיצוניים.
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו לבירור מעמיק עבור קייטרינג לחתונה מחירים, שירות והפקה!
 
 

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות