הפקת אירועים מיוחדים

עמוד הבית / בלוג / הפקת אירועים מיוחדים

אם אתם חשים כי האירוע שלכם צריך לעבור מתיחת פנים בהשוואה למה שהחברים שלכם יזמו או למה שבדקתם באינטרנט, אתם לא לבד.  חברת Wedding Production Group מעוניינת לשחזר את מה שהיה פעם, ולהשיב לארגון האירוע העצמאי את הכבוד המגיע לו. החברה מתחייבת לאירועים בעלי סטנדרטים מיוחדים מכל הבחינות, החל מקבלת הפנים והתפאורה ועד תכנון שירותי הקייטרינג לאירוע מושלם.

קבלת פנים במתחם אירועים יוקרתי

ניתן לבחור בין גן אירועים לבין אולם אירועים, וניתן אף ללון במקום האירוע בסוויטה יוקרתית בלילה שלפני. כך, אתם מגיעים לאירוע רעננים ולא עייפים מהנסיעה בעומסי התנועה של כבישי הארץ. במתחם עצמו יחכו לכם שירותי הפקה ברמה אחרת שידאגו לכל מה שצריך: תאורה, הגברה, תפאורה, תכנון מערך הריהוט באולם או בגן האירועים הנבחר, ועוד.

שירותי קייטרינג ברמה גבוהה ביותר

במקום האירוע תחכה לכם חברת קייטרינג אשר תאפשר לכם לבחור את המנות שלכם מתוך מגוון תפריטים עשיר במיוחד. חברת ההסעדה תציג לכם אפשרויות רבות לגיבוש מצאי המנות באירוע שלכם, ולכן אל תמהרו להחזיר תשובה: ניתן לעיין בכל התפריטים, לשלב מנות מקרבם ואף לבחור את סוג הכשרות הנלווה לתפריטים, אם אתם אנשים דתיים או מסורתיים ועל כן אתם מקפידים על כך.

Wedding Production Group – אירוע עם טעם של עוד

אם אתם מעוניינים באירוע בלתי נשכח, המופק ברמה גבוהה בנוסח שנים עברו, “Wedding Production Group” היא החברה בשבילכם. “Wedding Production Group הפקות אירועים” הנה חברת קייטרינג והפקות הפועלת ממתחם “אגדת דשא” בצפון השרון. החברה מציעה שירותי קייטרינג ברמה שלא הכרתם ושירותי הפקת אירועים שלא יישכחו. אם אתם מעוניינים להפיק אירוע חסר מעצורים, יש לכם למי לפנות. הפקת אירועים מיוחדים כוללת את כל מה שחשבתם עליו בטרם יצאתם לדרך, וגם צעדים לוגיסטיים שאנו חשבנו עליהם בשבילכם בשביל שלא תיוותרו ללא מענה. מי שמעוניין באירוע בוטיק מפואר וחף מתקלות יודע למי לפנות!

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות