קייטרינג בשרים על האש

עמוד הבית / בלוג / קייטרינג בשרים על האש

אם אתם מעוניינים להזמין קייטרינג אסאדו בסגנון ארגנטינאי, יש לכם אל מי לפנות: אנו מתמחים בקייטרינג בשרי ומבססים את המנות שלנו בעיק על בקר, אך גם על מאכלי עוף ודגים. הקייטרינג שלנו הוא קייטרינג כשר המגובה בתעודת כשרות וברישיון מכירת מזון ממשרד הבריאות. חברת ההסעדה שלנו היא גם חברת הפקת אירועים אשר אמונה גם על הוצאת האירוע אל הפועל בצורה המדוגמת והמושלמת ביותר האפשרית בכל מצב וקונסטלציה.

בחירת תפריט מתוך מגוון רחב של אפשרויות

בחרו את התפריט שלכם מתוך מגוון רחב מאד של אפשרויות מימוש. ניתן לבחור בין תפריט בקר, תפריט בקר משולב עוף, ועוד מגוון תפריטים שישרתו אתכם נאמנה. התפריטים כוללים מתאבנים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. היות והשירות כשר, מדובר בקינוחים לא חלביים, המבוססים על המטבח הטבעוני, כלומר על חומרי גלם כמו נוגט, סויה וכד’.

בחירת אפיקי ההגשה של הקייטרינג

ניתן לבחור בין שירות הגשה עצמית, שירות הגשה עצמית מפוקח עם נציג מטעמנו, או שירות הגשה של מלצרים. הגשה עצמית מפוקחת מומלצת עבור מנות שמוגבלות בהיקפן ולכן הסועד לא יכול למלא לעצמו את הצלחת ככל שיחפוץ, זאת בשונה ממאכלים נפוצים יותר אשר ניתן להגישם בהגשה עצמית באין מפריע. אנו ממליצים את המנות העיקריות בכל מקרה לא להגיש בהגשה עצמית אלא דרך מלצרים, או דוכנים בפיקוח הנציגים שלנו. לגבי הקינוחים, בדרך כלל מדובר בהגשה או בדוכנים בפיקוח, אולם ישנם כמה תפריטים בהם הקינוח יכול להילקח בהגשה עצמית ללא הגבלה.

Wedding Production Group – הקייטרינג המומלץ לכל אירוע!

Wedding Production Group הנה חברת בוטיק המתמחה בהגשת קייטרינג לכל סוגי האירועים. אנו מתמחים בקייטרינג דרום אמריקאי המבוסס על בשרים על האש. החברה שלנו היא אחת מהמובילות בישראל בתחום מאכלי הבשר, והיא מבססת את פעילותה על מנות מקוריות תוצרת הקייטרינג לצד מנות שייראו לכם מוכרות מאירועי העבר. כך או כך, “Wedding Production Group” הנה חברה למודת ניסיון גם בתפעול האירוע וגם בתפעול הקייטרינג באירוע. לחברה הייתה הזכות ללוות אירועים גדולים כקטנים ולשמח את היזמים והאורחים כאחד.
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף על קייטרינג בשרים על האש!
 
 

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות