רעיונות לחתונות בטבע

עמוד הבית / בלוג / רעיונות לחתונות בטבע
כשאתם יוצאים לחגוג חתונה בטבע, הכי מומלץ לעשות זאת בגן אירועים. מדוע? משום שאם תתחתנו בשטח פתוח שהוא גם פתוח לציבור, אתם מסתכנים בכך שיהיו אנשים שיפריעו לכם במהלך החתונה, מעין אורחים בלתי קרואים. כאשר זה נעשה במסגרת גן אירועים אתם יודעים שבחרתם במקום הנכון, שגם יהיה טבעי ופתוח מצד אחד וגם ישמור על האינטרסים שלכם.

חתונה הפוכה בטבע

חתונה הפוכה הוא רעיון שאנו מציעים ללא מעט לקוחות. הרעיון מתבסס על ההכרה בעובדה שרבות מבין החתונות בהן אנו משתתפים מורכבות מקבלת פנים, חופה, מנה עיקרית, הרקדה וסיום אירוע. בחתונה הפוכה מוסיפים נדבכים נוספים ושולחים את הקיימים למיקומי-זמן שונים. לדוגמה, ניתן אחרי קבלת הפנים לשלב קטעי מוזיקה ומעגל מתופפים, משם לארוחה ולהרקדה, ואת החופה לדחות לסוף המוחלט של האירוע.

חתונה בצהריים

מי אמר שחתונה בלילה זה MUST? יודעים כמה אנשים יש שבוחרים להתחתן כששמש זורחת להם מול הפנים? זה מגניב, יוצר הרגשה טרופית משגעת והכי כדאי בשישי בצהריים. מדוע? כי זה סוף השבוע, והעובדים רק מחכים לכך שיהיה כזה אירוע ליהנות בו ולשמוח במסגרתו. אם אתם קובעים חתונה בטבע ליום שישי בצהריים בגן אירועים , הגדלתם עד מאד את הסיכוי להביא את כולם וליצור אירוע עם וייבים מיוחדים מאד.

חתונה בעיצובים אותנטיים

ניתן לעצב באופן אותנטי את המבנים השונים שישמשו אתכם בחתונה בטבע. לדוגמה, חופה אינה חייבת להיות סוכה בנויה. היא יכולה להיות מעוצבת במגוון דרכים, למשל באמצעות מעדרים וכלשונות שמעליהם מחובר סדין לבן, על מנת לספק לאירוע תפאורה חקלאית בנוסח פרובינציאלי. ניתן גם לעצב את רחבת הריקודים בבדי שימשונית דקורטיביים במקום להשתמש בהתקנים בעלי עיצוב ידוע ומוכר. חברות להפקות אירועים בטבע ודאי ימליצו לכם על רעיונות שונים לעצב מחדש את התפאורה בחתונתכם.

חתונה במקומות מיוחדים

כשאתם בוחרים מקום לקיים בו חתונה בטבע, השתדלו שזה יהיה מקום מיוחד ונדיר, כמו למשל הרי ירושלים, חוף ים פרטי וכד’. גן אירועים כזה מכיל נוף גם מסביבו וגם בתוכו, ועובדה זו לבד צריכה להביא לכם את מלוא האורחים שיסתקרנו ויגיעו. כמובן שזה גם יוסיף לכם, כבעלי השמחה, את האנרגיות שאתם כה זקוקים להן בשביל ליהנות מהאירוע אשר יזמתם.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות