מדריך להפקת אירועים בטבע

עמוד הבית / בלוג / מדריך להפקת אירועים בטבע

משתחרים מכבלי אולמות האירועים ומתכננים אירוע שהוא רק שלכם – הפקת אירועים בטבע. כי זה הדבר הבא בחתונות, עם נוף פסטורלי ואווירה קסומה, בדיוק מה שמגיע לכם. 

נתחיל מהסבר קצר, חתונה בטבע זוהי גישה חדשנית המקיימת את האירוע החשוב והמשמעותי בחייכם מחוץ לכותלי האולמות ויוצאת אל המרחבים הפתוחים – אל מטעי הפקאן, הכרמים, הנחלים, התצפיות ועוד אתרים פסטורליים וקסומים.

זוהי חתונה ייחודית באווירה קצת אחרת, חוויה מיוחדת לזוג ולאורחים ונגלה לכם סוד קטן, זה גם לא כ”כ קשה ומסובך כשיש לכם את הליווי הנכון. אז רגע לפני שאתם בוחרים חברת הפקת אירועים בטבע כדאי לדעת מה לבדוק, למה לצפות ומה ההפתעות והקסם שמחכה לכם בדרך ליום המאושר בחייכם.

רשימת החלומות

תכינו לעצמכם את הפרטים שתרצו שיהיו לכם בחתונה, תחפשו רעיונות יצירתיים ברשת ותחשבו על החלומות שתמיד היו לכם. תלכו עם זה הכי רחוק שאפשר,, כי לכו תדעו כמה קרוב זה יכול להיות. כדאי שאת הרשימה הזו תעדכנו כל פעם כשיהיה לכם רעיון חדש וכדאי לרשום בה לפרטי פרטים את הדברים שאתם רוצים, ולא רק לרשום חתונה בכרם, כי כשהיום המיוחל יתקרב אתם לא תזכרו שרציתם שולחן יינות בוטיק משנת 2010 שהכרתם.

מתחילים ליישם

עכשיו כשהרשימה מוכנה מתחילים לדאוג לכל הפרטים כשההתחלה היא מבחירת המקום עליו חלמתם. מומלץ לבחור חברת הפקות אירועים בטבע אשר תעניק לכם את הסיוע המקצועי ביותר מתוך הניסיון שלהם. תזכרו שבכל זאת אתם צועדים אל תוך קונספט חדש יחסית ולכן חשוב להשכיר את שירותיה של חברה מנוסה ומומלצת.

הדברים החשובים באמת

אחד הדברים החשובים באירועים מסוג זה הוא האור, או למעשה כל גורם חשמלי כגון מאווררים, תנורים ואפילו מוזיקה. לצורך כך עליכם לדאוג לגנרטורים, כשההמלצה היא לבחור גנרטור שהוא קצת יותר חזק מהכוח הדרוש לכם. אלמנט נוסף וחשוב הוא המים, כי גם אם תתחתנו על שפת הנחל, חשוב לדאוג לכמות מספקת של מים לשתייה, גם בבקבוקים קטנים לקחת לדרך. חברת הפקות אירועים בטבע איכותית תדאג לספק לכם מענה לצרכים אלו ולהפוך את היא רוע שלכם לאיכותי וכל הדעות.

עיצוב

נכון שאת הטבע לא באמת צריך לעצב אבל לפעמים כדי שמשהו יהיה באמת מושלם לאופי שלכם יש להוסיף לו אלמנטים שיהפכו את האווירה לקצת יותר חגיגית. חשוב כמובן שחברת הפקות אירועים בטבע תדאג להכיר אתכם לפני על מנת לעצב לכם את הסגנון הייחודי שלכם ותדאג לניקיון יסודי לאחר האירוע. גם כאן כדאי לבחור מעצב שמכיר את השטח בו אתם מתכננים את האירוע בטבע ולרוב לחברת הפקות אירועים בטבע יש את המעצבים שהיא מכירה וממליצה.

קייטרינג

מכיוון שלא מדובר באירוע באולם, אין לנו כאן שף ומלצרים קבועים, לכן התפקיד שלכם לבחור את חברת הקייטרינג אשר מוכשרת ומכירה את נושא הפקות אירועים בטבע. חברה כזו צריכה לדעת לעבוד בתנאי שטח, לבשל ולהגיש, עם מטבח נייד או גריל המתאים לכמות גדולה של מוזמנים. אל תוותרו על חברת קייטרינג מנוסה ומקצועית שמכירה את הקונספט המיוחד שלכם ומוכנה לזרום ולהעניק לכם את הטוב והטעים ביותר בכל מקום שתבחרו לערוך חתונה בטבע.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות