קייטרינג לאירועי חברה

עמוד הבית / בלוג / קייטרינג לאירועי חברה

כשאתם עומדים לפני אירוע חברה לעובדים, להנהלה, לוועד ואפילו לנציגים מחברות אחרות לשם ארגון כנס עצמאיים, אתם צריכים לקחת בחשבון 2 נושאים עיקריים: הפקה ושירותי קייטרינג. 2 התחומים הללו מכסים לכם את כל האירוע מתחילתו ועד סופו ומבטיחים שהוא ייצא לדרך באופן מבטיח. למזלכם, אנחנו מתמחים בשני השירותים. אנו חברת קייטרינג כשרה המתמחה בהכנת והגשת מנות בשריות. אנו מגישים ממולאי בשר, עוף, בקר ומבחר אדיר של תוספות רוויות חלבון: סלטים, קטניות ומאכלי תפוחי אדמה למיניהם. אנו מצוידים בתעודת כשרות וברישיון מכירת מזון ממשרד הבריאות. כמו כן, יש לנו ניסיון רב שנים בהפקת אירועים בכל סדרי הגודל, מאירועי חברה מקומיים וקטנים ועד כנסים מרובי משתתפים.

קייטרינג לאירועי חברה קטנים

אירועי חברה עד 50 איש הם אירועים אשר ברוב חברות ההפקה יוגדרו כקטנים. באירועים הללו אנו ממליצים להסתמך על מגשי כיבוד לאירועים בהגשה עצמית או דרך שירות מלצרים. על פי רוב, מקובל להזמין סבב אחד של מנות, לאחר סבב מתאבנים. למשקיעים מביניכם, ניתן לצרוך גם מנות אחרונות, ובכך ליהנות משלל קינוחים מקוריים ללא חלב.

קייטרינג לאירועי חברה גדולים

באירועי חברה גדולים, אשר כוללים לפחות 50 איש ומסוגלים להגיע גם למאות ואף אלפי אנשים (אם מדובר על נציגי מספר חברות, או תאגיד ענק בהשתתפות כל חבריו), אין מנוס מלהזמין את הקייטרינג המלא: מתאבנים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים, כשבחלק משכבות המנות ההגשה היא עצמית ובחלקן מדובר על הגשת מלצרים. ייתכנו מצבים בהם החלוקה צריכה להיות מנסורטיבית, ואז למרות שההגשה היא עצמית, היא תתבצע עם עובד דלפק מטעמנו שידאג לפקח כי כל סועד לוקח מנה אחת על מנת להקציב את אותו מרכיב-מזון ספציפי לכל באי האירוע אשר יחשקו בו.

Wedding Production Group – הקייטרינג לאירוע שלכם!

מי שמתעניין בשירותי הפקת אירועי חברה וגם באספקת קייטרינג בשרי מהטובים בישראל – יפנה אל Wedding Production Group.

Wedding Production Group הנה חברת בוטיק לגיבוש מנות קייטרינג מקוריות ותכנון אירועים ברמה גבוהה מאד. אנו משרתים חברות קטנות וגדולות, משרדים ועסקים קטנים ובינוניים.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף בנושא קייטרינג לאירוע חברה!

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות