מגנטים לחתונה – האטרקציה והגימיק השווה ביותר לאירוע

עמוד הבית / בלוג / מגנטים לחתונה – האטרקציה והגימיק השווה ביותר לאירוע

מגנטים לחתונה – האטרקציה והגימיק השווה ביותר לאירוע

אין אחד שלא מכיר את האטרקצייה המגניבה של מגנטים לחתונה, מדובר בשירות שהוא נפוץ מאוד ולא בכדי. המגנטים הם אטרקצייה מוכרת וידועה כבר מספר שנים וניתן לראות אותם בכל חתונה, בר מצווה, מסיבה ואפילו באירועים ביתיים אתם תמצאו פעמים רבות שמסתובב צלם מגנטים. אז מה עושה את המגנטים לאטרקצייה כל כך נפוצה ופופולרית? שכל אחד רוצה שתהיה באירוע ובחתונה שלו? ובכן, מדובר באינספור יתרונות בשירות אחד מוצלח שמי שהמציא אותו הוא לא פחות מגאון.

יתרונות המגנטים לחתונה: מגנט לחתונה

ראשית, מדובר על שירות שהוא זול!

ביחס להפקת אירוע כמו למשל חתונה, ובמיוחד בטבע, שעלולה להגיע למחיר של מאות אלפי שקלים, מדובר על שירות שמחירו נע בין 800 ל-1500 ש”ח, גם היקרנים ביותר עדיין מבקשים מחיר שהוא אטרקטיבי ונגיש לכל כיס.

מדובר במזכרת לאורחים בחתונה

כל אורח שמגיע לחתונתכם או לאירוע שלכם, מכבד אתכם בנוכחותו. מגנטים לחתונה הם לא רק מזכרת יפה שנשארת על המקרר לאורך שנים, אלא היא גם מתנה לאורחים. האורחים לא יוצאים מהאירוע בידיים ריקות אלא הם אוחזים במזכרת פיזית שתישאר אצלם לשנים רבות והם יוכלו לצפות ולהיזכר בה.

מדובר בשירות שיוצר עניין אצל האורחים

המגנטים לחתונה הם אטרקצייה. הם נותנים לאורחים עניין בחתונה, משהו נוסף להתלהב ממנו. לא רק האוכל והמוזיקה, ולא רק הלוקיישן שבחרתם לחתונה שלכם בטבע, אלא אלמנט נוסף שהם מאוד מאוד אוהבים ונהנים ממנו. מי לא אוהב להצטלם כאשר הוא לבוש ומאופר יפה לאירוע? ועוד נמצא בחברת המשפחה או החברים הקרובים לו? אין אחד כזה ולכן זה כיף ואנשים מתלהבים. אין יותר כיף לסבתא למשל מלהצטלם עם נכדיה לאחר שבילתה את הבוקר במספרה והיא כולה מגונדרת, ועוד היא מקבלת את התמונה הזאת למזכרת על המקרר שלה לבית, ואף ללא עלות שכן היא לא נדרשת לשלם על המגנטים (כמו שפעם היה נהוג לשלם על תמונות מאירועים).

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות