כיצד מומלץ לבחור חברת קייטרינג עבור חתונה בטבע? כל מה שרציתם לדעת

עמוד הבית / בלוג / כיצד מומלץ לבחור חברת קייטרינג עבור חתונה בטבע? כל מה שרציתם לדעת

חתונה בטבע היא אחד האירועים המרגשים שתארגנו. אין כמו להינשא לבחירת לבך, או להתחתן עם האדם שאת הכי אוהבת בעולם בנוף עוצר נשימה עם רוח הבריזה האביבית שעוטפת אתכם מכל כיוון. בל נשכח שזזה עדיין לא ירח הדבש, אלא אירוע ככל האירועים: יש בו מוזמנים, אורחים שבאו לשמוח בשמחתכם. ולכן, אחד הנושאים החשובים שצריך לבדוק הוא איזה קייטרינג לוקחים, כי כשהם טורחים להגיע אליכם ללב הטבע הפתוח, הם מצפים יותר מכל למנות הבוטיק שיחכו להם באירוע. כך תדעו שבחרתם נכון.

חשוב לבדוק אם לחברה ישנו ניסיון מספק בעריכת קייטרינג בטבע

קייטרינג חתונה בטבע מצריך היערכות שונה מאשר קייטרינג באולם או בגן האירועים: קונטיינרים לשימור מזון, מקרר שדה, צידניות גדולות, ועוד. מאד חשוב לוודא שלחברה שלכם יש את האמצעים הללו על מנת שהיא תוכל לדאוג לעצמה באירוע ולשמור היטב על המזון שלכם לבל יאבד את טריותו. במידה ולחברה אין חלק מהאמצעים הללו אך התרשמתם לטובה מפועלה, ניתן לנסות למצוא חברות השכרת ציוד לאירועי שטח ולהשכיר מהן את הפריטים החסרים.

מומלץ לבדוק שהחברה מגישה מזון כהווייתכם ועל פי טעמכם

כדאי מאד לבדוק את טיב המנות ולבחור את מה שהכי אהבתם. אבל לא פחות חשוב מכך הוא לוודא שיש גם לסועדים אחרים, למשל טבעוניים, רגישים ללקטוז או לגלוטן, ועוד, אלטרנטיבות לכל מאכל שעלול לעורר מחלוקת. כמו כן, חשוב לוודא שבחרתם בחברה שאיכפת לה מההשקעה הכלכלית שאתם עומדים לבצע עבורה, וזה אומר – לשמור היטב על המנות היקרות בתפריט ולוודא שהן נמזגות לסועדים במשורה, ועל כך בפרק הבא.

ודאו כי החברה מעמידה דרכים לחלוקה ושימור אפקטיביים של פריטי מזון נדירים ויקרים

פריטי מזון אלו, שהם לרוב פרטי שף אומן חמים בפתיחת האירוע, כמובן המנות העיקריות ובמידה מסוימת גם הקינוחים, צריכים להיות מוגשים בהשגחה על מנת שהסועדים לא יגרמו להם להיגמר במהרה. ניתן כמובן להצטייד במנות ללא הגבלה עם RE FILL אבל זה כמובן מצריך השקעה הרבה יותר גדולה מצדכם. האפיק הכלכלי ביותר יהיה להגביל ל- 1-2 RE FILL את המנות היוקרתיות ואת מנות הפתיחה הפשוטות כמו סלטים וממרחים שונים להציב להגשה עצמית בעמדות.

ודאו כי החברה מעמידה לרשותכם תנאי סיום התקשרות לטובתכם

ניקיון בסוף האירוע, פינוי כל אביזר שהיה שייך לה בזמן הסיום והסדר תשלומים שגם אתם כלקוחות וגם הם כנציגי חברת קייטרינג חתונה בטבע מסכימים עליו ועל אופן ביצועו.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות