הפקת חתונה בים – כשאיכות ואווירה נפגשים

עמוד הבית / בלוג / הפקת חתונה בים – כשאיכות ואווירה נפגשים

כשמכוונים לחתונה בים, אין כמו צפון נתניה וסביבתה בשביל ליצור אווירה מיוחדת. חתונה בטבע במושב צפוני לנתניה כמו אביחיל תספק לכם את כל מה שתצטרכו בשביל ערב מרגש וסוחף. במאמר שלפניכם יצרנו קובץ FAQ אשר עונה על השאלות העיקריות בארגון ובהפקת חתונה בטבע: התזמון, כמות המוזמנים, רצף האירועים והוספת טוויסט ייחודי לאירוע. קריאה מהנה!

כיצד מומלץ לגבש את הפקת החתונה?

ראשית כל, אתם צריכים להבין כי גני אירועים באזור צפון נתניה ואביחיל – רבים ומגוונים. אתם צריכים לבחור את גן האירועים אשר מתאים לכמות המוזמנים שלכם. בשל כך שזה ים, ויש רוח קרה בכל ימות השנה, כדאי לייעד את האירוע ליום שישי בצהריים, ובכך ליצור אווירה טרופית ייחודית. חברות הפקות הן הכתובת הבלעדית לארגון חתונה מסוג זה, משום שהן דואגות לתפאורה, קירור, אוורור, הגברה, וכל סממן אחר אשר נדרש להסדרת תשתית האירוע.

אלו ספקי אירוע מגיעים עם ההפקה?

קייטרינג, תקליטן, צלם מגנטים לאירועים כולל קיר תמונות, תאורן, אנשי הגברה, ועוד. אנשי האירוע הנוספים שתוכלו להכניס יהיו בתשלום נוסף, אבל חברת ההפקות תוכל להכווין אתכם לטובים ביותר עבור סוג האירוע שאתם מבקשים להרים.

מה אנו מקבלים מבחינת תפאורה באירוע בים?

חופה לבנה בעיצוב כפרי על עמודי עץ, בימה מרכזית מעוצבת היטב, מקומות ישיבה מעוצבים, אווירה טרופית טבעית, מוזיקת רקע מתנגנת בכל זמן פנוי באירוע, הגברה מן המעלה הראשונה בכל שלב בקיום האירוע. הפקות טבע באביחיל ובנתניה יוצרות בדיור את הווייב הנכון עבורכם באמצעות כל היתרונות אשר מנינו כאן.

כיצד מומלץ סיים אירוע חתונה בטבע?

חתונה בטבע מומלץ לסיים כשאתם נפרדים מהאורחים, מודים להם על ההשתתפות ואפילו גורמים להם לזכור אתכם לטווח ארוך. לדוגמה, ניתן – בהרקדה האחרונה להסדיר עם צוות ההפקה שמחלקים מתנות קטנות כתודה להשתתפותם באירוע. צעדים אלו נראים קטנים אבל בשביל האורחים הם משמעותיים מאד, ויפתחו פתח להשתתפותם גם באירועי העתיד שתחליטו ליזום ביום מן הימים. אנו ממליצים גם לטייל בפתיחת האירוע בין השולחנות, לזהות מכרים ידועים, לברכם לשלום, ובכך לספק להם את תשומת הלב המתבקשת על הגעתם לשמוח בשמחתכם.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות