הפקת אירועים בטבע

עמוד הבית / בלוג / הפקת אירועים בטבע
מתי בפעם האחרונה התרגשת באמת מאירוע שהפקת? אצלנו – תוכל להגשים חלום ולחגוג אירוע בטבע! אנו בטוחים כי לא מעט פעמים הוזמנתם לטוזיג או לעל האש בגינה של חבריכם. נסו להיזכר בהיערכות לאירוע, במחשבה על כל תרחיש מזג אוויר, ובאספקת כסאות לקהל. באירוע מטעמנו, אנו נעשה זאת עבור עשרות אם לא מאות משתתפים שאתם תזמינו! הפקת אירועים בטבע היא המומחיות שלנו, ולכם נותר ליהנות מעוד אירוע מרגש וסוחף!

בניית אירוע על ידי מומחים

אנו נקבל את בקשותיכם ודרישותיכם לאירוע ונפיק את איוונט חייכם! בחוף הים, בקרחת יער, במדבר ואפילו בהרים, תוכלו ליהנות מעוד חוויה של פעם בחיים! אנו נספק לכם מגוון רחב של שירותים, וביניהם קבלת פנים על ידי צוות הפקת אירועים בטבע, וקייטרינג בשרי ממגוון תפריטים, כולם כשרים עם תעודות.

הופכים את הרעיונות שלכם למציאות

אנו נגבש מכל סט הדרישות שלכם לאטרקציות ומאורעות פנימיים – סילבוס איכותי אשר יגרום לאירוע שלכם לזרום ולהיות מורגש היטב על ידי כל אורח ואורחת שתזמינו. אנו נסייע במידת הצורך גם בתכנים אם תבקשו זאת מאתנו: גיבוש רעיונות להזמנה, גיבוש רעיונות למכתבי תודה אחרי האירוע, וכד’.

דואגים לכל תנאי הלוגיסטיקה באירוע

הפקת אירועים במדבר עם שמשיות, מזגני חוץ ומאווררים, הפקת אירועים מול הים עם אמצעי אוורור או חימום (תלוי בעונה), ועוד! אצלנו לוגיסטיקה היא לא רק חובה אלא גם זכות לדאוג לכם להרגשה ביתית אמתית ממש כמו באולם או בדירה. מזג האוויר, קר או חם ככל שיהיה, לא יורגש על ידיכם והאירוע יזכה את האורחים שלכם בהנאה רבה ממש כמו אירוע שנחגג מבעד לקירות.

מפיקים בטבע את כל סוגי האירועים

עבור הפקת אירועים בטבע חתונה, פסטיבל, אירוע עסקי, וכל אירוע אחר יכולים בהחלט לבוא בחשבון! אנו נדאג לכל מה שצריך בשביל שיינתן מענה מלא לכל מה שצפוי להיות באירוע, החל מריהוט בכמות וברמה הנדרשת, ועד ציוד הגברה ותאורה מספקים שיתארחו באירוע. אנו ממליצים תמיד על ספקי השירות הטובים בכל תחום בענף האירועים. כשאתם מזמינים הפקת אירועים בשטח מאתנו, צפו לרמה גבוהה יותר מחגיגה סטנדרטית באולם רגיל. הניסיון, הידע והרצון שלנו לדאוג לכל לקוח ולקוחה לטוב ביותר פשוט לא מאפשרים לנו אחרת!

Wedding Production Group – מבחר אירועי טבע מפנקים

בחברת “Wedding Production Group” יוצקים לאירוע שלכם טעם של עוד בכל המובנים וגורמים לו להיראות במיטבו בכל תחום: תפאורה, תאורה, קבלת פנים, הגברה, הגנה ממזג האוויר והכי חשוב – שביעות הרצון תמיד בעננים! אם אתם רוצים גם ללכת על בטוח וגם להביא לאורחים משהו מיוחד בהחלט לאירוע, בואו להזמין הפקת אירועים בטבע מאת “Wedding Production Group” ותיהנו מכל היתרונות. ב Wedding Production Group לוקחים כל לקוח במלוא הרצינות ומתייחסים לאירוע שהוא מתעתד להפיק כיקר להם מכל. החברה מארגנת הפקת אירועים קטנים בטבע, לצד מיזמים גדולים לקהל רב.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות