קייטרינג לאירועים בבית

עמוד הבית / בלוג / קייטרינג לאירועים בבית

הידעתם כי אירוע אינו מצריך בהכרח אולם, גן אירועים ואפילו לא ג’ימבורי שכונתי? אם הבית שלכם גדול מספיק, מכיל חצר או רחבה גדולה אחרת, אתם יכולים להפוך את הבית שלכם למקום בו ייחגג האירוע. לאחרונה, היינו עדים לאירועים בסדרי גודל גדולים יותר ממסיבות קטנות ומקומיות, וישנם זוגות הורים שמחתנים את בניהם וכלותיהם (או להיפך) בבתיהם, עורכים בהם אירועי מצווה ואפילו אירועי בריתות. אם תשכרו אותנו, תרוויחו פעמיים: גם שירות הפקת אירועים וגם שירות קייטרינג מהמתקדמים בישראל.

על ההפקה

בהפקה, נמליץ על סידור שולחנות וכסאות, עריכת כל שולחן במיטב אביזרי הבד והמפיות המפוארות, ונדאג לכך שכל שולחן ימוקם בריווח ממשנהו על מנת שלא תיווצר צפיפות באירוע שלכם. בהפקה, אנו נמליץ מראש על מספר אורחים רצוי למניעת צפיפות. ההמלצה תתבצע על בסיס בחינת בית המגורים שלכם והערכה ראלית לכמה אורחים הוא מתאים.

על הקייטרינג

קייטרינג לאירועים בבית יוגש לכם באמצעות מגשי כיבוד לאירועים אשר יונחו בתוך קונטיינרים ודלפקים. אנו מביאים עמנו את כל הציוד, מתקינים אותו ובכך הופכים את הבית שלכם למרכז הגשת מזון ממש כמו באולם האירועים. אנו מתמחים במנות בשריות, ומחזיקים בתעודות כשרות ומכירת מזון ממשרד הבריאות. אנו דואגים לחדש רישיונות אלו מדי שנה, ובכך להבטיח לעצמנו ולכם שנת עבודה חוקית, בטוחה ופוריה.

כמה זה עולה לכם

העלות של קייטרינג לאירועים בבית תלויה בסוג המנות אשר הזמנתם, כמות המנות, וסך האורחים הכולל. באירועים גדולים מאד עם מאות משתתפים, תיתכן, למשל, הנחה סיטונאית, ולא מכפיל-מוחלט כמו באירועים קטנים יותר. מומלץ להתחיל את המשא ומתן לקראת האירוע שלכם רק  עם היוודע לכם הצעת המחיר שלנו. האחרונה, כאמור, תסתמך בין השאר על כמות האורחים הרלוונטית לאירוע, ולכן בשביל לנסח הצעת מחיר אנו נצטרך לבקר בבתיכם ולאשש את כמות האורחים שתכננתם להזמין.

אודות Wedding Production Group

Wedding Production Group הנה חברת הפקות וקייטרינג מהמנוסות בישראל. החברה מתמחה בקייטרינג בשרי ומייצרת מנות בשר מקוריות, לצד מנות ידועות ומוכרות מאירועי העבר. החברה הנה בעלת ניסיון, ידע ויכולת חשיבה מקורית מחוץ לקופסה בעת תכנון האירוע.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף על קייטרינג לאירועים בבית!

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות