מדוע כדאי לבחור קייטרינג כשר לאירוע?

עמוד הבית / בלוג / מדוע כדאי לבחור קייטרינג כשר לאירוע?

מהו הרעיון בבחירת קייטרינג כשר לאירוע? מדוע מומלץ לבחור קייטרינג חלבי בימינו ומה אתם מרוויחים משירות הסעדה שכזה מאתנו ספציפית?

קייטרינג כשר לאירוע הוא קייטרינג המספק מאכלים כשרים, מבצע הפרדה בין חלב לבשר בכך שהוא בוחר את סוג המאכלים שיוגשו (אחד מהם פשוט לא יוגש), ודואג להפרדה בין הכלים. על המעשים הללו הוא מקבל תעודת כשרות המאשרת את ביצועם הלכה למעשה ומתחדשת מדי שנה. אנו סבורים כי בהזמינכם קייטרינג כשר, אתם צריכים לבחור קייטרינג חלבי. על המשמעויות של זה, ומה אנחנו יכולים לתרום לכם תוכלו לקרוא כאן.

קייטרינג חלבי בשנים אלו הוא המדוגם ביותר מבין שירותי ההסעדה

הגורמים לכך הם כוחות השוק והתקשורת הארציים. האחרונים שנים רבות דיברו על הזנחת הבשר ומעבר לתזונה צמחונית. קמפיינרים גייסו אומנים, נגנים, דוגמנים וזמרים שידברו רק על זה, וזה עשה את ה- BUZZ והביא ציבורים שלמים להוציא את הבשר מסדר היום. אלא שאז הגיעה גם מתקפה תקשורתית מהכיוון ההפוך: המתקפה מהכיוון הטבעוני. הטבעונים האשימו את ציבור אוכלי מאכלי החלב בהמשך ההתאכזרות לבעלי חיים, תוך הצגת נימוקים שכביכול מוכיחים זאת בתמונות וסרטונים. הדבר גרם לשני סוגי תגובות: מיעוט האוכלוסיה השתכנע שוב ועבר להיות טבעוני, אך הרוב, שהבין שטבעונות זה עסק מאד מסובך ולא פשוט – נשאר כפי שהיה, צמחוני. זוהי רוב האוכלוסייה למיטב ידיעתנו, ולכן נוצרה עלייה בביקוש לקייטרינג חלבי, שהובילה לשיפור ברמה ולהעלאת הסטנדרטים של השירות.

קייטרינג חלבי זה מציע מגוון מאכלי בוטיק נדירים

אצלנו לא תמצאו רק עוגות גבינה וסלטים עם ציזיקי. כאן תוכלו למצוא מאכלים מקוריים פרי מחשבתנו. השפים שלנו עובדים יומם ולילה על שיפור שוק המאכלים החלביים והטמעת מאכלים חדשים וטעימים במיוחד. יש לכם הזדמנות להזמין קייטרינג חלבי וליהנות ממאכלים טעימים מאד, ערבים לחייך ובעלי ערך מוסף גם מבחינה בריאותית, עתירי חלבון ומספקים את כל מרכיבי התזונה הנדרשים.

מחירי השירות

אנו מספקים את שירות ההסעדה במחירים נגישים לכל צרכן ובעל אירוע. המחירים מגלמים בתוכם את העלות הגולמית לצד רווח תפעולי קל ביותר לקייטרינג. אנו מהקרובים ביותר למכירת השירות כמעט במחיר העלות שלו. לצד זאת, אנו מספקים כוח עבודה שירותי ומיומן ומאכלים מהרמות הגבוהות בשוק שירותי ההסעדה החלביים.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות