הפקת אירועי יוקרה

עמוד הבית / בלוג / הפקת אירועי יוקרה

מי ששואף לכונן אירוע יוקרתי יתבסס על 3 עקרונות עיקריים: רעיון כללי לאירוע, מקום האירוע וחברת הקייטרינג באותו אירוע. כל אחד מהם מהווה סיפור בפני עצמו וגורם לשלם להיות גדול מסך חלקיו. הרעיון של האירוע מספר את הסיפור שעומד מאחוריו. במקרה של חתונה, למשל, הסיפור של זוג-אוהבים שהחליט להינשא צריך להיות מלווה במוטיבים נוספים המשפיעים על סגנון האירוע, כמו למשל עיצוב האולם והיקף האורחים עמו חוגגים. יש שיאמרו כי היקף קטן הוא הדבר הנכון ויש שיאמרו כי בלי הרבה אורחים אין שמחה אמתית. מקום האירוע צריך להיבחר על פי הקונספט אשר גובש, וכמובן שחברת הקייטרינג תהיה קשורה קשר בלתי אמצעי לאירוע בשל פועלהּ מאותו אולם או גן אירועים.

המוטיב המרכזי ברעיון לאירוע – כמה אורחים יוזמנו

בתחום האירועים הקטנים ישנם גני אירועים אשר יתאימו לסיטואציה, ובתחום אירועי הענק ישנם גני אירועים אחרים, גדולים יותר, אשר יעשו את העבודה. כמובן שיש להשוות גני אירועים ואולמות אירועים גם בפאן העיצובי ולבחור את המקום שמצא חן בעיניכם יותר כל.

האולם או גן האירועים המושלם נקבע בהתאם לרעיון המרכזי

הרעיון המרכזי – אשר מתבסס על כמות האורחים שיוזמנו ועל סגנון העיצוב של האולם או גן האירועים יסייע לכם למצוא את האחרון. אולמות וגני אירועים ישנם בשפע, ולכן הכי מומלץ לבחור לחגוג במתחם אירועים ולא במקום המציע אולם או גן אירועים בודד. במתחם, יש לכם אפשרויות בחירה רבות של אולם או גן אירועים, מה שלבדו מקל עליכם את הליך הבחירה והופך אותו לפשוט וקל. טיפ נוסף: חברת קייטרינג המועסקת במתחם אירועים בדרך כלל תהיה חברת בוטיק המייצרת מאכלים טעימים במיוחד, משום שהסטנדרט במתחמי האירועים הגדולים תמיד היה הטופ של הטופ.

Wedding Production Group – חוגגים באולם “האחוזה” אוכלים בקייטרינג משובח

האולם וגן האירועים “האחוזה” הוא חלק ממתחם “אגדת דשא” שבאזור השרון המאפשר לכם בין היתר הפקת אירועים בטבע הכולל קייטרינג יוקרתי לחתונות ואירועים גדולים. הקייטרינג מתמחה בכל סוגי המזון הכשר, ונגיש לציבור החילוני והדתי כאחד. לקייטרינג מגוון תפריטים המתבססים על מאכלי עמים, ומאכלים מהתפריט הישראלי הלוקלי – לצד תיבול במיטב המתאבנים בפתיחת האירוע.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות