הפקת אירועים ביער בן שמן

עמוד הבית / הפקת אירועים וחתונות בטבע / הפקת אירועים ביער בן שמן

אם יש לכם חלום להתחתן באזור המרכז, תחת כיפת השמיים, בלב היער ובצל עצי אלון וחרוב, כדאי שתדעו שחתונה ביער בן שמן היא אופציה מצוינת עבורכם.

 

אזור יער בן שמן כולו הוא אזור קסום. כרמי גפן וזית, שדות דגן זהובים, שמורת הטבע של נאות קדומים ונוף עוצר נשימה מסביב, הם מסימני ההיכר של המקום ולקיים חתונה כאן היא חיבור מופלא של הקדמה עם הקדום ושל העתיד עם העבר של ארץ ישראל.

 

חתונה ביער בן שמן היא הפקה של האדם בתוך נופים קדומים שהטבע יצר אותם. אירועים שנערכים במקום שונים במהותם מכל אירוע במקום אחר בארץ. הנוף הטבעי, צלילי הטבע, ריח השדות המשכר והשלווה שסביב, יוצרים את ההרמוניה המושלמת המשרה אווירה קסומה ורגועה וכך תיזכר החתונה שלכם עוד שנים רבות.

חתונה ביער בן שמן משמעה חתונה הרחק מהמולת העיר. זאת חתונה בחיק הטבע, על כל המשתמע מכך. חורשת חרובים ועצי מחט מקדמים את פני האורחים. השטחים הם רחבי ידיים והנסיעה אל מיקום החתונה מתבצע באמצעות שילוט והכוונה ברורים. לא תראו ביער תנועת מכוניות פרט לאלו של האורחים שלכם הבאים לשמוח בשמחתכם. אפשר לקיים כאן חתונות לאורך כל השנה, בכל העונות. בקיץ, השמיים יהיו פרושים מעל ראשיכם והכוכבים יאירו את חופתכם ושמחתכם. בחורף, ידאגו לכם לסוכך מתאים שלא תירטבו. תוכלו להזמין לאירוע כל סוג קייטרינג שאתם חפצים בו אך עליכם לדעת שישנן חברות קייטרינג המתמחות בקיום חתונות ואירועים בטבע כדוגמת חברת Wedding Production Group. מן ההכרח הוא שגם חברת הקייטרינג תהווה חלק מהנוף בריהוט שהיא מכינה, בעמדות המגישות את האוכל, בצורת ההגשה האלגנטית ובשלווה, הנימוס והשקט שהמלצרים הסובבים בין האורחים משרים על המקום.

מתחמי אירועים לחתונה ביער בן שמן

חשוב לדעת שהמודעות לקיים חתונה בטבע הולכת ותופסת תאוצה רבה בשנים האחרונות. יותר ויותר זוגות מבינים את הפוטנציאל הטמון בהפקת חתונה בטבע וביכולת לעצב את החתונה כפי שאתם חולמים. יער בן שמן נמצא במיקום אידאלי: באזור המרכז, בפאתי העיר מודיעין ורחוק מהמולת העיר. קיימים מספר מתחמי אירועים ביער בן שמן שיכולים להציע לכם לקיים את חתונת חלומותיכם. כדאי לעשות סקר שווקים, לבדוק הצעות מחיר ולבדוק מספר חברות קייטרינג, עד שתמצאו את זו שתראה לכם כמתאימה ביותר לכם. הגיעו לאירועים שנערכים בזמן אמת, טעמו מן המנות, התרשמו מהאווירה ורק אז תחליטו איך תיראה החתונה שלכם ביער בן שמן.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות