הפקת אירועים בבנימינה

עמוד הבית / הפקת אירועים וחתונות בטבע / הפקת אירועים בבנימינה

בין זיכרון יעקב לבין בנימינה, על אם הדרך בלב פארק קסום, מצויה פיסת היסטוריה מופלאה המונצחת בצורת אמפיתיאטרון שוני. מכל רחבי הארץ מגיעים לאמפי שוני בשל מוסיקה נהדרת שמושמעת שם. הוא העלה את בנימינה על המפה המודרנית, אך קראו עוד ותבינו שיש לבנימינה מה להציע בנוסף למוסיקה.

 

בנימינה היא מושבה קטנה, דרומית לזיכרון יעקב ולא הרחק מקיסריה. היא בעלת צביון כפרי ואיכות חיים גבוהה ויש לה מה להציע לכם: מלבד מגוון יינות משובחים המיוצרים ביקב המפורסם שלה, היא מציעה לכם אולמות לאירועים קטנים וייחודיים, אולמות לאירועים עסקיים וגולת הכותרת: קיום חתונות בלתי נשכחות בטבע. חתונה בבנימינה – היא אירוע מושלם שכולם יזכרו אותו הרבה זמן. המיקום של בנימינה הוא כה מיוחד: היא יושבת לה בין כרמי גפנים ומטעי רימונים והיום, יותר קל מאי פעם, להפיק חתונה בלב הטבע. אם לוקחים את היצירה של הטבע ומוסיפים לה נגיעה וליטוש של יד אדם, מתקבל מקום מדהים ביופיו שיהפוך כל חתונה בטבע למשהו ייחודי וזו לא תהיה ‘עוד חתונה’.

הטבע בבנימינה

בנימינה מוקפת שדות וכרמים, הרבה ירק טבעי וטבע במלוא הדרו. האדם השכיל לרתום את כל היופי הזה לצרכיו והביא את הבשורה לכל אלו שיודעים להעריך ולהוקיר את מתת האל. תוכלו למצוא מגוון של מקומות לקיום חתונה בבנימינה. בלב טבע ירוק עם ציוץ ציפורים, בעלי חיים שונים ושלווה השורה על הכול, ניתן לקיים אירועים משפחתיים וגם חתונות עם מנות איכותיות של השף במקום. גם שמות מהטבע ניתנו לאתרים השונים בבנימינה: ‘פרובנס בנימיני’ ו’בוסתן המעיינות’ הם רק מדגם המראה את צורת החשיבה וההתייחסות למרכיבי הטבע. דמיינו לעצמכם שטח חקלאי המוקף עצי דקל, בוסתנים, כרמים וחומת אבנים עתיקה. סוכת גפנים ענקית מובילה אל הכניסה למתחם האירועים. ברוכים הבאים לגן האירועים של הטבע בבנימינה. ברוכים הבאים לחתונה בבנימינה.

אם אתם רומנטיקנים ללא תקנה ואתם מחפשים את הייחודי, המיוחד וגם העתיק, בנימינה היא הכתובת עבורכם. על שרידים צלבניים, נבנה גן בידי התורכים ובתחילת המאה ה-20, שימש המקום כחאן לאיכרי זיכרון יעקב. כיום, בסמוך למטע אבוקדו גדול ממדים, המקום הפך לגן אירועים המייצר שילוב מרתק בין מבנה היסטורי עתיק לבין מקום מודרני לחתונה.

כך מתקיימת חתונה בבנימינה: שילוב של עתיק עם חדש ומעל הכול, הרבה טבע, ירק, נוף ואווירה קסומה. חתונה מיוחדת ויפה, כדאי לחגוג בבנימינה.

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות