הפקת אירועים במושב – אירועים עם נופים ירוקים

עמוד הבית / בלוג / הפקת אירועים במושב – אירועים עם נופים ירוקים

במאמר זה תוכלו למצוא מדריך מלא אשר יספק לכם את כל המידע על אירועים עם נופים ירוקים. המאמר יהיה רווי בדוגמאות מאירועים מסוגים שונים ויספק הכוונה לכל סוג של אירוע, החל מחתונה ועד בריתה, החל מאירועים משפחתיים ועד אירועים עסקיים.

גבשו אולם או גן אירועים במושב המועדף עליכם

אנו ממליצים על הפקות טבע באביחיל, מושב מול הים ליד נתניה, אולם כל מקום אחר שייבחר יהיה גם כן רצוי כאשר יש בו את הצוותים המתאימים, והתשתית הראויה להקמת האירוע: סביבה טרופית או של יערות, נופים יפים ואנשי הפקה מוכשרים. קביעת המיקום צריכה להתבסס על הערכתכם לגבי קרבת מרבית המוזמנים אל המקום. מקומות רחוקים בדרך כלל ידחו מוזמנים.

תכננו את האירוע בזמן הרצוי לכם

מי שיבקש להקים אירוע ערב יוכל לעשות זאת באולם אירועים המיועד לחגיגה בלילה, או לגן אירועים אשר יש בו תשתית ראויה, כזו המבוססת על תאורת LED מפוארת. לעומת זאת, מי שיבקש לחגוג אירועים בטבע בשישי בצהריים, רצוי לו לבחור גן אירועים טרופי מול הים ולהזמין את האנשים לפני כניסת שבת, על מנת שיוכלו לשמוח בשמחתו. כך או כך, רצוי מאד להתעמק בפרטי ארגון האירוע כפי שיובאו בהמשך מאמר הדרכה זה.

הכינו הזמנות אורחים ראויות שידרבנו אותם להגיע

רשמו בהזמנות מילים חמות לאורחים, בשילוב ביטויים חכמים מן המקורות או ממקור השראה אחר שלכם. צרפו מפה וודאו כי בנוסף לניווט הרגיל, יש גם קוד QR למעוניינים בניווט באמצעות טלפונים חכמים. הזמנות אורחים מאורגנות היטב הן מתכון בטוח וודאי להגעת אורחים להפקות אשר אתם מתכננים ומרימים.

גבשו את כל שנדרש להקמת האירוע

צוותי הפקה באירוע, צוותי קייטרינג, תאורה ותקליטנות, צילום אירועי, מגנטים לאירועים – כל אלו צריכים להיות מגובשים על ידכם. בידכם האם להשאיר את השירותים שמספקת ההפקה, או לבחור שירותים משלכם לשילוב באירוע. בדרך כלל, עסקה עם חברת הפקות כוללת ספקים מטעמה אשר נבחרו בקפידה, ועובדים בסנכרון עם יתר בעלי המקצוע, מה שהופך את העבודה עם כולם, בלי החלפה של איש מהם, להכי כדאית עבורכם. כשאנשי קבלת הפנים מכווינים את האורחים שלכם, הקייטרינג אמון על המזון והצלמים ואנשי ההפקה עובדים תוך כדי האירוע – נוצר איוונט בסנכרון מלא אשר יהיה לגאוותכם וגאוות האורחים שלכם כאחת.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות