בחירת לוקיישן לאירוע

עמוד הבית / בלוג / בחירת לוקיישן לאירוע

בחירת המיקום בו תחגגו את האירוע חשובה מאד להצלחה שלו. כאשר אתם בוחרים היכן לחגוג את האירוע, עליכם לחשוב על מספר מקומות ייעודיים להתהוותו. אחרי הכל, כולם יודעים כי יש בחירה טובה ויש בחירה טובה פחות, ואם היינו יכולים – היינו מייעצים פרטנית לכל בעל אירוע על המיקום הנדרש עבורו. אבל זהו מאמר כללי שכל אזרח בישראל יכול לקרוא, ולכן אנו נקצר את דברינו בטיפ כללי שחיוני לכולם: לאזור השרון כל המי ומי שלכם יגיע. בין אם אתם מהמרכז או מהצפון, מהערבה או מהנגב, השרון נחשב ללב הפועם של הארץ, וקרבתו לתל אביב והרצליה מציעה לכם מגוון רחב מאד של שירותים בתחום ההפקה והקייטרינג שקשה למצוא במקומות אחרים.

אולם וגן אירועים בשרון המציע את כל רובדי ההפקה ללקוח

  • הלנה במקום האירוע לפני התהוותו – בעל האירוע או בן/בת זוגו יגיעו לאירוע רעננים ולא עייפים.
  • בחירת קייטרינג משירות בוטיק – חברת הסעדה ייעודית תציע לכם מבחר מנות לאירוע המתהווה.
  • בניית אירוע על פי הזמנה – הפקת אירוע על פי הקונספט והדרישות של הלקוח.

כאשר אתם בוחרים באולם באזור השרון, אתם מקבלים את כל התנאים הנדרשים לחגיגת האירוע. אתם נהנים ממרחבים ירוקים לטיול ושיטוט, מזכים את עצמכם בשירותי הקייטרינג והאירוע הטובים במשק, וזוכים לחגוג באולמות וגני אירועים ענקיים בהם יכולים להתארח מאות עד אלפי בני אדם.

בחירת מנות קייטרינג מחברת הסעדה יוקרתית

כאשר אתם בוחרים לחגוג כאן אירוע, הקייטרינג שלכם קל ופשוט לבנייה. הוא מוגב ונעשה על ידי חברת בוטיק אשר מתמחה בהסעדה לאירועי ענק, ומאחוריה ניסיון רב שנים בניהול ותפעול קייטרינג באירוע בזמן אמת. החברה מציעה מלאי של שירותים, החל מהגשת מתאבנים ומגשי כיבוד ועד הגשת ארוחה שלמה על 3 נדבכיה: מתאבנים, מנות עיקריות וקינוחים. את התפריט אתם קובעים, בהתאם לבחירת מנות מתוכו.

“Wedding Production Group” – כי לאירוע שלכם מגיע להיות בידיים הטובות ביותר

כאשר אתם פונים לחברת “Wedding Production Group” אתם מקבלים את הזכות להפיק את האירוע שלכם במתחם “אגדת דשא” היוקרתי שבצפון השרון. בנוסף, אתם זוכים לשירות מחברת קייטרינג חזקה ומנוסה המציעה מגוון רחב של מנות טעימות ומיוחדות במינן.

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות