איך למצוא קייטרינג חלבי כשר לאירועים?

עמוד הבית / בלוג / איך למצוא קייטרינג חלבי כשר לאירועים?

מי שמתעניין בקייטרינג חלבי כשר לאירועים ודאי ישל את עצמו “כיצד אני אדע שזה כשר מספיק בשביל שחברים שלי יגיעו”? למי שלא יודע על מה אנחנו מדברים, כשרות היא עניין שיש לו כמה גישות, ולא כל אדם מאמין מסכים לכל דבר. הדרג המחמיר ביותר, שבו כל הזרמים ביהדות מכירים הוא הבד”צ. קייטרינג שיש לו בד”צ בתעודת הכשרות הוא קייטרינג שמקובל על כל אדם דתי שתזמינו לאירוע בטבע ככל הנראה. אבל ישנן דרגות כשרות אחרות שבנסיבות מסוימות ייתכן כי יתאימו לקהל שלכם.

כשרות של רבנות עיר

ניתן להשיג תעןדת כשרות של רבנות עיר ללא חיתום של הבד”צ. זה טוב בעיקר אם הסביבה הדתית שלכם אינה שייכת לזרם מסוי, אלא רק שומרת בשר מחלב, ותו לא. אנשים תורניים ממש, שחזרו בתשובה או היו דתיים מאז ומעולם ידרשו כנראה שהתעודה שלכם תהיה בעלת הכשר של הבד”צ ולא רק של רבנות העיר.

מציאת הקייטרינג המבוקש

כאשר אתם משוחחים עם קייטרינג חלבי כשר לאירועים, בקשו לראות עם איזו תעודה הוא עובד, ובדקו את היחס של הקהל שלכם אליה. אם אתם יודעים שעיקר האנשים המשפיעים בקהל הם אנשים מאמינים או שומרי מסורת ברמה מסוימת, כנראה שעל פחות מכשרות בד”צ לא תהיה ארוחה. לעומת זאת, אם האנשים סביבכם אינם תורניים אך כן איכפת להם שתהיה שמירת כשרות (למשל אנשים שבחרו להיות מסורתיים אך לא דתיים. אנשים רבים רואים בעצמם אתאיסטים, אך מקיימי מצוות יהדות מטעמי סולידריות). בקרב קהלים כאלו, גם כשרות שאינה בד”צ כנראה תהיה בגדר הסביר.

ווידוא שלקייטרינג יש מה להציע לכם

יש לבחון היטב את תפריטי הקייטרינג, ולבחור בזה שמוצא חן בעיניכם יותר מכל, או לשלב בין תפריטים מסוימים להרכבת התפריט המושלם. כמו כן, חשוב לבחור דרכי הגשה מקובלות כמו מלצרים, הגשה בדוכנים, ועוד. חשוב שהשירות אותו תבחרו יהיה שירות בוטיק, מזמין ובעל איכויות. אנו חברת קייטרינג כשרה ובעלת ניסיון שירותי רב בכל סוגי האירועים. פנו אלינו להזמנת שירות הסעדה לאירוע הבא.
יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף על קייטרינג חלבי כשר לאירועים!

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לפרטים נוספים ו/או לפגישת ייעוץ
ללא התחייבות חייגו 077-8048177
או מלאו את הטופס:

נגישות